Fiiin helg på torpet. Kortfattat kan man beskriva det så här.
Race 1 lördag. Sista varvet 15e plats och fina tider--- Men soppatorsk och knappt i mål som 25e man
Race 2 Söndag. Igen 15e man in på sista varvet, bakom Daniel Almquist. Sladdar o far o inser att punka o platthjul är ett faktum. Tog inte målflagg utan gick in i depån istället sista varvet. Såg på Mylaps att jag fick målgång
, men lämnar via sporthoj protest för att jag inte alls tog målflagg, vidare packade jag in moppen och åkte hem när dom andra stod i park ferme...
Men, Micke alias GSXR 1100 har tagit på sig skulden för bägge incidenterna, så nu känns det mysigt igen.
1,37:7 på kvalet
Race 1 lördag. Sista varvet 15e plats och fina tider--- Men soppatorsk och knappt i mål som 25e man
Race 2 Söndag. Igen 15e man in på sista varvet, bakom Daniel Almquist. Sladdar o far o inser att punka o platthjul är ett faktum. Tog inte målflagg utan gick in i depån istället sista varvet. Såg på Mylaps att jag fick målgång
, men lämnar via sporthoj protest för att jag inte alls tog målflagg, vidare packade jag in moppen och åkte hem när dom andra stod i park ferme...Men, Micke alias GSXR 1100 har tagit på sig skulden för bägge incidenterna, så nu känns det mysigt igen.

1,37:7 på kvalet

Last edited: