Anders och Måns

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ni har inte missat att hela avsnitten kan ses från hemsidan va? :yoparty

Närå. Jag var där för att försöka vinna den tuffa Creed-hatten. Jag borde väl egentligen bli sponsrad med den men man kanske kan få två :D

Jag kan inte förstå att folk tycker det programmet är bra, dom är ju så jäkla ruttna. Kanske är det bara jag som tar dom på fel sätt. Hipp Hipp tex. är ju i en helt annan kaliber.

goodfella skrev:
Jag kan inte förstå att folk tycker det programmet är bra, dom är ju så jäkla ruttna. Kanske är det bara jag som tar dom på fel sätt. Hipp Hipp tex. är ju i en helt annan kaliber.
För oss som följt radioprogrammet sen starten är det lite annorlunda; tar ett tag att komma in i deras humor. Visserligen gör den sig bättre i radio, men tv-programmet är fortfarande hur grymt som helst :yoparty

Hipphipp såg jag bara en gång. Påminde mest om gammal urvattnad stå upp- och sketchhumor, men det kanske var just det avsnittet. Hur som helst finns det ingen mening med att jämföra de två programmen.

Last edited:
Anders och Måns rular. Det har de alltid gjort. Är det något fel på mig om jag tycker att två spinkiga killar med glasögon och breda dialekter är sexiga? :hihi

Jag höll på att dö sist när Måns satt i sin moppebil och sjöng Orup. Skrattade så jag hade kramp i magen.

Jag kommer heller aldrig att glömma det fantastiska radioprogrammet där de räknade upp en massa mysko komboaffärer typ videouthyrning/motorsågsförsäljning. Undras om det går att få tag på på nätet. Måste genast titta.

Macho Woman skrev:
Är det något fel på mig om jag tycker att två spinkiga killar med glasögon och breda dialekter är sexiga? :hihi

60kg skåning med brytningsfel. Sugen? :)

Ingen mer än jag som tycker att denna sesongen suger?
Förra var ju kanon eftersom det var nästan lika dant som radioprogrammet.
Dom nya avsnitten fattar jag inte det roliga i.

MT skrev:
Ingen mer än jag som tycker att denna sesongen suger?
Förra var ju kanon eftersom det var nästan lika dant som radioprogrammet.
Dom nya avsnitten fattar jag inte det roliga i.
Fast förra säsongen var ju å andra sidan mest gamla radioskämt rakt igenom. Sånt man redan hört på så funkar det. Nu är de lite mer tv-anpassade :)

Dom har ju tappat alla roliga analyser som dom hade förrut.
Jag har inte fattat vad det nya går ut på igentligen utan tycker det är mest bara massa blaj?
Vad fasen var det som vad roligt med "ananassarna" i sista avsnittet tex?

MT skrev:
Dom har ju tappat alla roliga analyser som dom hade förrut.
Jag har inte fattat vad det nya går ut på igentligen utan tycker det är mest bara massa blaj?
Vad fasen var det som vad roligt med "ananassarna" i sista avsnittet tex?

Nä, jag håller med. Det var bättre förra säsongen. Tex när de hade hittat den tyska grävlingsjägaren som somnade i bilen. Klockrent.
Nu verkar det vara för splittrat och utan en röd tråd. Trist med fortfarande väldigt kul.

hemsidan? är det typ på svt:s hemsida dom finns så ska jag genast kolla in dom. Anders o Måns rockar ju, dock var dom bäst i "så funkar det" på radio.

Å i kväll är det igen!

Men håller med om att "Så funkar det" och förra säsongen var bättre!

På Vallåkra o billjudbyggar tävling; "Varför har man högtalarna i ett akvarium?"
Helt underbart!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back