Analys av ordet "moppefucko" från bike.se

de kommer INTE från bike... de va en snubbe från norge som skrev de i nått annat forum o en massa rapade efter...

Läs det här istället: http://susning.nu/Moppefucko

Följande karaktäriserar ett moppefucko:
Folk som startar diskussioner för att direkt efter sitt andra inlägg gå över till "Amen du är juh dum i huvvet!" bara för att de inte kan argumentera (samma personer som bär kniv ute "Utifall någon hoppar på dom").
:lol

sandstream skrev:
Läs det här istället: http://susning.nu/Moppefucko

Följande karaktäriserar ett moppefucko:
Folk som startar diskussioner för att direkt efter sitt andra inlägg gå över till "Amen du är juh dum i huvvet!" bara för att de inte kan argumentera (samma personer som bär kniv ute "Utifall någon hoppar på dom").
:lol
Hohoh, känner mig lite stolt där :lol

Tycker att diskussionen spårar på ett så jävla härligt sätt, med personangrepp, utlägg om rasism, kvinnofientlighet, kränkningar i allmänhet samt förståsigpåare som anser att de har den akademiska förklaringen på ordet.

moppefucko.. låter som en glass tycker jag.
/J.

Lt Jake skrev:
Tycker att diskussionen spårar på ett så jävla härligt sätt, med personangrepp, utlägg om rasism, kvinnofientlighet, kränkningar i allmänhet samt förståsigpåare som anser att de har den akademiska förklaringen på ordet.
Jag stängde ner skiten efter att ha läst 2 inlägg :hihi

Lt Jake skrev:
Med undantag för ordet "härligt" så har du fångat essensen av det stället.

Swedie skrev:
Hohoh, känner mig lite stolt där :lol

Jaaaa, klart du skall vara stolt! Tänk att bli känd som "Swedie, killen som fick in 'moppefucko' i ordlistorna"... ;) :rofl

Ja jävlar.

Norton89:
"Håller med. Varför skulle man inte få hålla på med sin moppe? Är det bara gamla rynkiga 20-åringar som får ha mc utan att kallas "fuckon"?"

Gamla rynkiga 20-åringar :hihi

Kevorkian skrev:
Ja jävlar.

Norton89:
"Håller med. Varför skulle man inte få hålla på med sin moppe? Är det bara gamla rynkiga 20-åringar som får ha mc utan att kallas "fuckon"?"

Gamla rynkiga 20-åringar :hihi

Man är död när man är 25 :mattias

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien