Anal blekning?..

Såg det på Dolce Vita tror jag det var, kollade inte precis på tv:n därför jag inte
vet vilket program det var, och därför det kan ha varit Dolce Vita (kollade inte)

MattE. skrev:
Såg det på Dolce Vita tror jag det var, kollade inte precis på tv:n därför jag inte
vet vilket program det var, och därför det kan ha varit Dolce Vita (kollade inte)
Nej, det var på Under Cover på TV3 för två veckor sedan.

Men man får väl anta att personer som tycker att färgen på ens anusring är för mörk, har andra större problem. :kocko

"if she wants to make her choklat spider, vanilla. who am i to judge."

cool kommentar i klippet.

"you only get one chance to make that first impression"

:3freak

om man visar sitt anus förstagången man träffar folk så har man nog redan stakat ut sin framtid oavsett vilken färg ens arsele har :kocko

ed: dolce vita äger, största humorprogrammet någonsin, folk helt utan vett, verklighetsförankring och självdistans är fan det roligaste som finns!

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Brukar badda rumpan meed klorin en gång i veckan... har börjat vänga mig så svedan är nästan borta nu. Resultatet är super :tummenupp

Själv kör jag med lut. Funkar alla tiders :tummenupp Enda nackdelen är den kraftiga gas- och värmeutvecklingen :gnissla . Men vill man vara fin så...

UrbanTiger skrev:
Brukar badda rumpan meed klorin en gång i veckan... har börjat vänga mig så svedan är nästan borta nu. Resultatet är super :tummenupp

Det måste svida en del? Bra för hygienen om inte annat. Se till bara att torka bort all klorin efter avslutad behandling, annars kommer du få en vit fläck i häcken på alla dina byxor. Dessutom blir din MC lätt att känna igen.

De där stackars flickorna hade gått på varje myt som skönhetsindustrin i USA kör med... det fanns inte en fläck på kroppen som inte var manipulerad... hade väl bara anus kvar att slänga ut pengar på... analblekning kommer säkert att vara ett kriterie för att komma med i paradise hotell nästa säsong... hittills har lobotomi samt bröst och läppförstoring räckt... :3freak

Starstriker skrev:
Det måste svida en del? Bra för hygienen om inte annat. Se till bara att torka bort all klorin efter avslutad behandling, annars kommer du få en vit fläck i häcken på alla dina byxor. Dessutom blir din MC lätt att känna igen.

hahahaha!!! :lol

Fast nu visade det sig att Tabitha Stevens (från inslaget) är pronstjärna (googla lite så får ni c, sägs också i reportaget) så då kan man ju förstå att hon vill se fin ut i brunögat för killarna. Det är ju endå deras arbetsplats och det är inge kul o jobba i en stökig och ovårdad arbetsplats. Ju.

Edit: Glömde en :3freak.

Zee skrev:
Fast nu visade det sig att Tabitha Stevens (från inslaget) är pronstjärna (googla lite så får ni c, sägs också i reportaget) så då kan man ju förstå att hon vill se fin ut i brunögat för killarna. Det är ju endå deras arbetsplats och det är inge kul o jobba i en stökig och ovårdad arbetsplats. Ju.

Edit: Glömde en :3freak.

Nej, rent och snyggt ska det vara, annars blir det risktillägg.

Antar att analblekning går till på samma sätt som när man städar muggen.
På med klorin och sen vispa runt lite med dassborsten. Det brukar lösa upp den värsta skiten och muggen blir skinande ren. Den blir dessutom så blank att man kan spegla sig i den.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg