Amsterdam i helgen!

Jochem

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
KTM 690 smc -10
HEEEEJ!

Var sover man i Amsterdam? Vad gör man?
Nån annan som ska dit? :yoparty

Red light district hela helgen, du sover, äter, skiter och knullar där. Allt i samma hus om du har tur :D
Och varför ska man dit i helgen? Nåt speciellt evenemang? Jag funderar på att haka polarna dit i sommar, verkar riktigt kul.

Om man inte är så intresserad av dekadensen så finns det en hel del att göra ändå..

Man tröttnar ganska snabbt på knarket och prostutionen,om man inte åker dit för just dom anledningarna:)

Det finns väldigt många museér i amsterdam bl.a Riksmuseét,van Goghmuseét,jag har bara varit på van Gogh,är man intresserad är det roligt.

Roligast tyckte jag dock att Heinekenbryggeriet var,se till att gå dit med folk som inte gillar öl,sen tar du deras ölpolletter och blir karatefull:tummenupp

Andra museér som finns är bla. tortyrmuseét,hampamuseét och två sexmuseér..Dessa är nog iofs turistfällor..

Annars finns det en massa fina parker man kan strosa runt i,är man tulpanfetishist kan man uppsöka nån park i utkanten av stan där dom har massa tulpaner,kommer inte ihåg vad den heter..

Sover gör man på nått billigt hostel mitt i stan,vi sov mitt i RLD när jag var där senast..Finns tre stycken RLD's förresten,vilket som är bäst är en smaksak:tungan

Googla på aktiviteter i Amsterdam så får du säkert en massa svar..

Hoppas du får en trevlig helg i Amsterdam,en mycket trevlig stad med mycket trevligt folk.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...