Amstaff tråden

Här kommer min doggelito: Amstaff,pit,boxer blandning. Har nog aldrig träffat en mer familje social hund. Kan vara lite skeptisk mot andra Hanhundar men människor avgudar han ,särskilt barn.. E däremot väldigt känslig för att vara ensam.. Kan även säga att han vägrar sova nån annanstans än under täcket, vilket i sin tur innebär att det e en ständig kamp om täcket mellan husse o hund..:mad:

Vilken kul hund! :tummenupp
(älskar boxer oxå)
Jobbar ju en hel del i Karlskrona, så man kanske kan träffa din hund! :)
Den där ser ut som nåt jag kunde tänka mig.

Last edited:
Nykter? 1445 en fredag och bor hemma hos mamma och pappa?
Låter som du ätit ljugpasta till lunch, det är vad jag tycker.
Tror inte du ens haft en hund från början.

asså man kan relativt snabbt lista ut att stuntkillen inte ska skaffa sig en hund över huvud taget. jävla mongo!

asså man kan relativt snabbt lista ut att stuntkillen inte ska skaffa sig en hund över huvud taget. jävla mongo!

Det där med hans förra hund var i och för sig ett kul prank.
Alla gav sina nutt-nutti-nutt-övertygelser, jag och andra fick stålsätta oss för att inte skriva något dumt och sedan var allt säkerligen bluff.

Bra jobbat, påminner mig om någon av f.d. aktiva medlemmar startade tråd om att han skulle bli pappa. 300 inlägg, innehållandes goda råd och lyckönskningar, senare kom det fram att det var i framtiden någon gång han skulle bli det. Kanske. :hihi

Back