Stuntrider
Stunt!!!!
Hej!
Min vovve dog ganska nyss...Det har vart ett helvete dessa 2 veckor.
Men det ska vi inte diskutera, Jag har sett några som har Amstaffar här på sporthoj.com och jag har alltid tyckt om dom hundarna, Dom är väldigt sociala och snälla...Nu är det så att min vovve dog för 2 veckor sedan, en rottweiler/schäfer.
Jag tänkte börja på ny kula med en vovve faktiskt! ni som har amstaffar, vi kan väl samlas här så kan vi prata om rasen?
Jag vet att det har vart mycket tjat om kamphundar o.s.v.
Men det behöver det inte bli här.
Eftersom jag har sett endel Amstaffar på forumet så tänkte jag att det finns mycket att prata om...Har även sett Bulldog o.s.v.
MVH Jimmy.
EDIT: Några hemsidor om rasen vore perfekt!
En bra sida är www.amstaff.nu Finns massa bra tips där!
99 Valptips är aldrig fel! bidra gärna med flera så vi kan få en seriös tråd nu!
Min vovve dog ganska nyss...Det har vart ett helvete dessa 2 veckor.
Men det ska vi inte diskutera, Jag har sett några som har Amstaffar här på sporthoj.com och jag har alltid tyckt om dom hundarna, Dom är väldigt sociala och snälla...Nu är det så att min vovve dog för 2 veckor sedan, en rottweiler/schäfer.
Jag tänkte börja på ny kula med en vovve faktiskt! ni som har amstaffar, vi kan väl samlas här så kan vi prata om rasen?
Jag vet att det har vart mycket tjat om kamphundar o.s.v.
Men det behöver det inte bli här.
Eftersom jag har sett endel Amstaffar på forumet så tänkte jag att det finns mycket att prata om...Har även sett Bulldog o.s.v.

MVH Jimmy.
EDIT: Några hemsidor om rasen vore perfekt!
En bra sida är www.amstaff.nu Finns massa bra tips där!
99 Valptips är aldrig fel! bidra gärna med flera så vi kan få en seriös tråd nu!

Last edited: