Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Micke_Lindstrom skrev:Det är väl inte speciellt konstigt visserligen, toppvärdet är 113 och bottenvärdet 85.
IQ-skalan är definerad så att medlet ska vara 100.
Lite kul att dom som har lägst röstar på Bush dock.![]()
Micke_Lindstrom skrev:Det är väl inte speciellt konstigt visserligen, toppvärdet är 113 och bottenvärdet 85.
IQ-skalan är definerad så att medlet ska vara 100.
Lite kul att dom som har lägst röstar på Bush dock.![]()
Chris Husky skrev:Vad spelar det för roll, majoriteten vinner ju ändå inte där![]()
foobar skrev:Det som är konstigt är väl snarare att det genomsnittliga IQ-värdet för medborgare i Connecticut skiljer sig så extremt mycket från t.ex. Mississippi (nästan 30 enheter!!!). Det är overkligt mycket om vi tänker på att det är ett genomsnitt över hela befolkningen!
Det normala hade väl varit om genomsnittsvärdet legat på 100 (+- någon procent) för alla delstater. Eller bor majoriteten av USA´s genier i Connecticut och alla mentalt efterblivna i Mississippi?
Jag tippar på att detta är en kul grej som någon Bush-motståndare snickrat ihop... Tror inte att det ligger någon sanning i detta.
Lika barn leka bäst!Micke_Lindstrom skrev:Lite kul att dom som har lägst röstar på Bush dock.![]()
Markus skrev:Det är väl ungefär som i Sverige, intellektet samlas i storstäderna. Lantisarna i Mississippi/Årjäng är fullständigt retarderade pga inavel och osunt leverne.
PS. Det är ironi, jag älskar mina bröder och systrar på landsbygden!
Starstriker skrev:Snyggt där. Ironisk ironi
Mississippi.... Ligger inte det vid kusten (vid deltat) eller är jag ute och cyklar ? Mississippi kanske kan jämföras med Göteborg ? Dom har ju också nån liten kanal.

foobar skrev:Jag kan upplysa dig om att det finns en hel del kanaler och vattendrag i Stockholm också... Så när det gäller jämförelsen med Mississippi så är nog huvudstaden det närmaste man kan komma!![]()
foobar skrev:Jag kan upplysa dig om att det finns en hel del kanaler och vattendrag i Stockholm också... Så när det gäller jämförelsen med Mississippi så är nog huvudstaden det närmaste man kan komma!![]()
Starstriker skrev:Göteborg ligger faktiskt på Sveriges _baksida_, precis som M.
Well. M. ligger iofs på undersidan.......
Är det ingen som kan luska fram liknande tabeller för Sverige ? Vi kan tex kolla
IQ i Sundsvall !

Diversion skrev:Läste att man påstod att folk i något Afrikanskt land hade lägre IQ, man talade bara inte om att testen var på Engelska och få kunde detta språk.
Själv skulle man nog inte komma så högt upp i resultatlistan om frågorna var på Swahiliska.

DEt är de ju inet heller, det är ju ofta bilder och gissa vilken bild som följer efter i en serie osv.Kaitzor skrev:IQtest är inte språkbaserade. Eller ska inte vara det iaf..![]()
Det är en riktig liten pappas pojke, inet speciellt förtroendeingivande när han sitter o hytter med näven o snackar krig.mb skrev:Bush är en skam för hela världen.
Hmm?? Europas Venedig? Ligger inte Italien i Europa?Markus skrev:Nej, nej - stockholm är europas venedig. Vi hara bara bytt ut italienerna mot något annat.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller