Amerikanska Posten !

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Ett brev blev skickat med usps från steterna från ett företag i us(doh) och e på väg till mig förhoppningsvis det har nu tagit 2 veckor e detta rimligt?
Jag vet ej vad det gick med för post eller liknande men jag misstänker att det går i ett kuvert.

SWEDIE???

säkert svenska posten som tramsar.
Fan jag har beställt grejor som man kunnat följa var de är på internet o då har det kunnat tagit 3 dar genom halva USA o sen en veckjävel i Sverige.

Tar 3 veckor till colombia så det där kan väl inte vara så orimligt? Eller det kanske det är :confused:

Jag skickade en 30*30*30 cm:s låda från New York till syrrans grabb nu i mars. Jag tog USPS snabbaste variant för ungefär 200 spänn. De sa 2-3 dagar men det tog 8 dar innan det var framme i Luleå... Räknade kanske 4-5 för det brukar ta en dag extra norrut. Tydligen blir sakerna fast på den här sidan pölen i tullen.

Skickar nästan dagligen från Irland till Sverige...brukar ta 1-2 dagar till Sverige och sen 3-4 i Sverige

Monster skrev:
Ett brev blev skickat med usps från steterna från ett företag i us(doh) och e på väg till mig förhoppningsvis det har nu tagit 2 veckor e detta rimligt?
Jag vet ej vad det gick med för post eller liknande men jag misstänker att det går i ett kuvert.

SWEDIE???
Det beror på vad du betalat för typ av frakt...
när jag har beställt från usa, utnyttjar jag ups 2-3 dagar för en struntsumma .
Ber sändaren skicka som "GIFT", ingen tull -moms om det inte är för stort eller tungt, eller dyra saker.
Sedan kan det ta 3-5 dagar innom sverige...... :va

Möjligtvis schenker , det är nämligen dom som har hand om USPS försändelser i sverige!

//jaG

Silwer skrev:
säkert svenska posten som tramsar.
Fan jag har beställt grejor som man kunnat följa var de är på internet o då har det kunnat tagit 3 dar genom halva USA o sen en veckjävel i Sverige.

Har en polare en USA som fixat kläder i stor box åt mig o skickat via USPS och det har just nu gått 8 veckor och jag antar att de är förlorade.

Fick nyligen en svingarm från USA, det tog endas 5 dagar. Kostade iofs killen 67 dollar så nog ska det komma fram då.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back