Amerikanska Posten !

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Ett brev blev skickat med usps från steterna från ett företag i us(doh) och e på väg till mig förhoppningsvis det har nu tagit 2 veckor e detta rimligt?
Jag vet ej vad det gick med för post eller liknande men jag misstänker att det går i ett kuvert.

SWEDIE???

säkert svenska posten som tramsar.
Fan jag har beställt grejor som man kunnat följa var de är på internet o då har det kunnat tagit 3 dar genom halva USA o sen en veckjävel i Sverige.

Tar 3 veckor till colombia så det där kan väl inte vara så orimligt? Eller det kanske det är :confused:

Jag skickade en 30*30*30 cm:s låda från New York till syrrans grabb nu i mars. Jag tog USPS snabbaste variant för ungefär 200 spänn. De sa 2-3 dagar men det tog 8 dar innan det var framme i Luleå... Räknade kanske 4-5 för det brukar ta en dag extra norrut. Tydligen blir sakerna fast på den här sidan pölen i tullen.

Skickar nästan dagligen från Irland till Sverige...brukar ta 1-2 dagar till Sverige och sen 3-4 i Sverige

Monster skrev:
Ett brev blev skickat med usps från steterna från ett företag i us(doh) och e på väg till mig förhoppningsvis det har nu tagit 2 veckor e detta rimligt?
Jag vet ej vad det gick med för post eller liknande men jag misstänker att det går i ett kuvert.

SWEDIE???
Det beror på vad du betalat för typ av frakt...
när jag har beställt från usa, utnyttjar jag ups 2-3 dagar för en struntsumma .
Ber sändaren skicka som "GIFT", ingen tull -moms om det inte är för stort eller tungt, eller dyra saker.
Sedan kan det ta 3-5 dagar innom sverige...... :va

Möjligtvis schenker , det är nämligen dom som har hand om USPS försändelser i sverige!

//jaG

Silwer skrev:
säkert svenska posten som tramsar.
Fan jag har beställt grejor som man kunnat följa var de är på internet o då har det kunnat tagit 3 dar genom halva USA o sen en veckjävel i Sverige.

Har en polare en USA som fixat kläder i stor box åt mig o skickat via USPS och det har just nu gått 8 veckor och jag antar att de är förlorade.

Fick nyligen en svingarm från USA, det tog endas 5 dagar. Kostade iofs killen 67 dollar så nog ska det komma fram då.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back