Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, frågade mig själv samma sak och kom fram till att jag fortfarande gillar dom. Dock har du nog en poäng där, går nog inte hem riktigt på europeiska marknaden.EricMetal skrev:2603983jävlar i havet va skumma dom ser ut, fjortisflames![]()
nä nu skojar du,, flames påminner mig om eparaggare och 740 raggare som sätter flames på motorhuven lite småtaksigt o tonar rutorna på bilen o e ASHÄFTIGA ............. lrSolid snake skrev:2603996Bilden på ZX-10 är ju hur cool som helst.
EricMetal skrev:2604008nä nu skojar du,, flames påminner mig om eparaggare och 740 raggare som sätter flames på motorhuven lite småtaksigt o tonar rutorna på bilen o e ASHÄFTIGA ............. lr
metkallica skrev:2604026Fan vad tråkiga ni är. Klart att flames är lite urtjatat nu kanske... men vita pinstripe flames på en dödligt svart zx10:a kan aldrig vara eparaggare. Flames gör sig bra på rätt grundmaterial...
I LIKE![]()
Kawan går fortare, bilar är aldrig coola (om de inte kostar över 1 mille.)EricMetal skrev:2604008nä nu skojar du,, flames påminner mig om eparaggare och 740 raggare som sätter flames på motorhuven lite småtaksigt o tonar rutorna på bilen o e ASHÄFTIGA ............. lr
Solid snake skrev:2604037Kawan går fortare, bilar är aldrig coola (om de inte kostar över 1 mille.)
EricMetal skrev:2604050Ä ni är ju spån huven allihopa en kawa ska ju vara grön det vet väl vilken idiot som helst![]()
Du är ju bara så jävla avundsjuk så det finns inte![]()
Gixxer 750 jaha okej nänä men blås på
EricMetal skrev:2604050Ä ni är ju spån huven allihopa en kawa ska ju vara grön det vet väl vilken idiot som helst![]()
![]()
Buell är för jävla coola!Surre skrev:2604087Röda fälgar verkar i.a.f. vara en jänkar-trend för nollsju...
Mmmm...
DR-Zätare skrev:2604742Grymmesnygga tycker jag! Det var ju lagomt med flames, man ska inte ha för mycket av det roliga men det där var precis lagom! Dessutom är det snyggt med vitt/svart/rött.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |