Video Amerikansk polis har koll på motorcyklen.

Varit uppe förr, men finns många som inte sett den så :)

Undra om någon på SH är lika duktig som han på en sådan båge? :hihi

Last edited:
Kolla var han har blicken; Låååååååååååååååååååååååååååååååångt fram! Ibland ser över sin egen axel, mer bakåt än framåt, för han är påväg bakåt, som blir framåt... fast han svänger så tvärt att bakåt blir framåt. Liksom.... Cooolt!:tummenupp

Last edited:
Kolla vad han har blicken hela tiden, snyggt. Samt att jag skulle inte vilja bli jagad av honom inne stan...

Stödhjul eller inte tror inte många här inklusive mig själv skulle slå han på fingrarna :hihi

Antar du syftar på fotplattorna? Om jag minns rätt så diskuterades det rätt flitigt här på SH, man kom fram till att fotplattorna kan fällas upp.. :rolleyes:

kromrören framför fotplattorna tar i dom tightaste svängarna, dom fälls inte upp :D Aja skitsamma, minns också att klippet varit uppe några gånger.

Off topic: Jäkla gay musik i videon :lol

Kolla var han har blicken; Låååååååååååååååååååååååååååååååångt fram! Ibland ser över sin egen axel, mer bakåt än framåt, för han är påväg bakåt, som blir framåt... fast han svänger så tvärt att bakåt blir framåt. Liksom.... Cooolt!:tummenupp

Ha, ha, jag var väl 10sek långsammare än dig att trycka på sänd knappen, vi gillade ju båda vart han hade blicken:)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!