Att två har fel gör knappast mitt uttalande ogiltigtOk. Då får jag väl ursäkta mitt påstående, trodde att det var en americanare då det stod så i rubriken.
Dock hade det inte förvånat mig om det var en jänkare![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att två har fel gör knappast mitt uttalande ogiltigtOk. Då får jag väl ursäkta mitt påstående, trodde att det var en americanare då det stod så i rubriken.
Dock hade det inte förvånat mig om det var en jänkare![]()
Vad är det för underlag han kör på? Ser ut som om det är betydligt lösare än asfalt, och så flyger det grus eller vad det kan vara mot kameran lite då och nu.
Vad är det för underlag han kör på? Ser ut som om det är betydligt lösare än asfalt, och så flyger det grus eller vad det kan vara mot kameran lite då och nu.
"Second, we were furious that all our efforts to establish burnouts as a legitimate motor sport could have been ruined in one moment."
Ok, det är altså en sport numera? (trodde det var nån uppvisning i samband med typ dragracing)
Lite OT, men var går gränsen mellan burnouts och drifting kan man undra?
Jo det är ju väldigt "king" att lägga en rökare med en bil som blivit bannad att köra pga. säkerhetsskäl...
Ren jävla idioti skulle jag tom. vilja säga, och ett säkert sätt att göra sig själv till åtlöje.
Men sluta leka mannen med det stora förnuftet nu här va, kommer in i värsta börntråden och ska förstöra den fina känslan! Fy skäms! Mamma smisk på rumpan!![]()
En av anledningarna till att han inte fick vara med längre var tydligen för att han var av amerikansk härkomst. Bl.a
Känns lite "icke pk" av australiensiska gubbar att säga så, med tanke på att landet byggdes av kriminella as från hela världen.
Är det hård säkerhetskontroll på bilar som ska göra burnisar?![]()
mönsterdjup ?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti