American heroes...

Ojdå, trodde att jag råkade skriva i överflödiga diskussioner forumet.. Flytta någon?:rodnar

Vadå suck, tror du att jag skulle göra något sådant medvetet?:jisses

GsxrAbuser skrev:
2616396 Vad är det för "bevis" han har för att han talar sanning?

Det intressanta vore väl snarare att veta vad det fanns för bevis som legitimerade flera års instängning....

Men när det gäller sJeGgiga musliMisar så gäller inte längre rättsäkerhet. DE ska bevisa sin oskuld, inte tvärtom som för resten av befolkningen.

När det gäller de SJeGigga muslisarna så får man spärra in bäst man vill utan bevis, utan anklagelser, utan rättegång...

Man kan ju helt klart se på bilden att han är terrorist...

Eller?

korvgubbe skrev:
2616435 Det intressanta vore väl snarare att veta vad det fanns för bevis som legitimerade flera års instängning....

Men när det gäller sJeGgiga musliMisar så gäller inte längre rättsäkerhet. DE ska bevisa sin oskuld, inte tvärtom som för resten av befolkningen.

När det gäller de SJeGigga muslisarna så får man spärra in bäst man vill utan bevis, utan anklagelser, utan rättegång...

Jo det är ju också intressant.
Men han kanske bara snacka massa skit?
Man ser klart och tydligt på bilden att han e terroris! :va

Paradoxy skrev:
2616441 Man kan ju helt klart se på bilden att han är terrorist...

Prexis.. och det syntes tydligt på judarnas stora näsor och långa lockar att de var avskräde som förtjänade att kastas i ugnar...

GsxrAbuser skrev:
2616465
Man ser klart och tydligt på bilden att han e terroris! :va

Precis! :tummenupp
Väldigt många som levde på 30:talet känner igen resonemanget!

Varför inte köra en Crystal-night-2007!
Kombinera fetingrejv, champagne och knacka musslor! Alla vet ju att muslimerna är terrorister ändå! de har ju SjEgG!!:mad:

Last edited:
Jag tror dom tog den här tyskfödda turkiska medborgaren rätt upp och ner på gatan bara för att ha några fångar där på basen, det låter väl rimligt :tummenupp

Olsson skrev:
2616679 Jag tror dom tog den här tyskfödda turkiska medborgaren rätt upp och ner på gatan bara för att ha några fångar där på basen, det låter väl rimligt :tummenupp

Uppenbarligen, eftersom att han har släppts. Hursomhelst så har dom inte rätt att spärra in folk utan att presentera några bevis eller ge dom en chans till prövning i rättegång, och sen dessutom tortera dom.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg