Ambulansförare på olagligt race i Gävle...

Håller tummarna på tisdag!

Ambulanser och duktig ambulanspersonal kan det aldrig finnas för många av! :-)

//Anders.

Håller med UnderDOG. Om du nu är så duktig när du håller på å räjsar med ambulans :D

Nä då hoppas de går bra för dej å de kommer de garanterat å göra. Dom har nog insätt misstaget nu.

Lycka till

Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen :tummenupp
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.

Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack :bow

KANONERS... Nu ska vi spränga Gävle-Dala eller va dom regionala nyheterna nu heter... dom är dumma i huvet!

Rigge skrev:
KANONERS... Nu ska vi spränga Gävle-Dala eller va dom regionala nyheterna nu heter... dom är dumma i huvet!

de kommer att komma en dementi i tidningarna , så håll utkik... :tummenupp

ambulans skrev:
de kommer att komma en dementi i tidningarna , så håll utkik... :tummenupp

Bra de! Men tidningarna skrev väl bara va nötterna på TV sa? Dom uppgav ju dom som källa. Tokbörn utanför TV studion blir det :cool:

Det blir väl tyvärr som vanligt en liten rad längst ner i tidningen på en sida som folk normalt inte läser...

Men jäkligt skönt att det ordnade sig dock!

EDIT: Stavfel...

ambulans skrev:

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs.

:D :D Gött att allt fixade sig,,, vet ni vart "anklagelserna" kom ifrån?? Att dom körde ett rep på tv å i tidningarna vet jag men vart kom tipset till dom ifrån?? ngn aning jaja skitesamma ,, huvudsaken att gävle får behålla sin SNABBASTE ambulanskille heheheh :tummenupp

ambulans skrev:
Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen :tummenupp
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.

Skönt att läsa, jag hoppas att dessa "reportrar" får sig en tankeställare, om inte annat så kan ni klippa in dom i kommande rulle, fixa ett par snubbar som moonar och klipp in reportrarnas ansikten, posta sedan filmen till deras tidning och njut.

toca1 skrev:
:D :D Gött att allt fixade sig,,, vet ni vart "anklagelserna" kom ifrån?? Att dom körde ett rep på tv å i tidningarna vet jag men vart kom tipset till dom ifrån?? ngn aning jaja skitesamma ,, huvudsaken att gävle får behålla sin SNABBASTE ambulanskille heheheh :tummenupp

Vette fan om inte Gordon va snabbare på sin trimmade 1100R :slicka

Fast nu är ju båda hojlösa så...

ambulans skrev:

Skönt å höra att de gick bra ambulans.

Grattis!
Skönt att höra att det gick vägen, rätt segt att sitta i nån skitutredning för sådana saker,

/Felix

Det var tur att det gick bra, mycket illa annars!

Dock jävligt synd att det inte blir lika stora rubriker om att det var fel från början. 99% av Svenssonarna tror fortfarande att en ambulans var med i svartrace

Det var ju för väl att det ordnade sig. Vad planerar du för hämnd på den klåpare som lämnade det "anonyma" tipset?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti