UnderDOG
Ny medlem
Håller tummarna på tisdag!
Ambulanser och duktig ambulanspersonal kan det aldrig finnas för många av!
//Anders.
Ambulanser och duktig ambulanspersonal kan det aldrig finnas för många av!

//Anders.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:KANONERS... Nu ska vi spränga Gävle-Dala eller va dom regionala nyheterna nu heter... dom är dumma i huvet!
ambulans skrev:de kommer att komma en dementi i tidningarna , så håll utkik...![]()
ambulans skrev:
Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs.
Skönt att läsa, jag hoppas att dessa "reportrar" får sig en tankeställare, om inte annat så kan ni klippa in dom i kommande rulle, fixa ett par snubbar som moonar och klipp in reportrarnas ansikten, posta sedan filmen till deras tidning och njut.ambulans skrev:Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen![]()
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.
Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.
Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack![]()
toca1 skrev:![]()
Gött att allt fixade sig,,, vet ni vart "anklagelserna" kom ifrån?? Att dom körde ett rep på tv å i tidningarna vet jag men vart kom tipset till dom ifrån?? ngn aning jaja skitesamma ,, huvudsaken att gävle får behålla sin SNABBASTE ambulanskille heheheh
![]()
Skönt å höra att de gick bra ambulans.ambulans skrev:Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen![]()
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.
Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.
Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti