Ambulansen kom för sent, då fick dom inte göra nytta..?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Ja, vad säger man? Äldre kvinna plötsligt sjuk, släktingar ringer ambulans, ambulans kommer, men får inte gå in till sjuk kvinna. För att släktingarna tyckte det tog för lång tid innan dom kom dit?! Sen pucklade dom på polisen som anlände också...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6375429.ab

Hmm, är ordet "genomtänkt" det jag letar efter här? Hmm, jag känner mig osäker :va

Ja, mycket märkligt... Om man nu har några invändningar mot utryckningen så anmäler man väl det efteråt... Det måste ha tagit en jävulsk tid för ambulansen. Det är vad jag tror. Och släktingarna kanske redan viste att kvinnan varit död i en timme eller nått...

Ja, mycket märkligt... Om man nu har några invändningar mot utryckningen så anmäler man väl det efteråt... Det måste ha tagit en jävulsk tid för ambulansen. Det är vad jag tror. Och släktingarna kanske redan viste att kvinnan varit död i en timme eller nått...
Dom hade ju varit nån minut försenade bara, det känns ju rätt ok, med tanke på rådande väder/väglag?

Riktigt sjukt utan tvekan!

Två av dom åkte dessutom in för våld mot tjänsteman.
Undra hur domen kommer lyda om det visar sig att fördröjningen av ambulanspersonalen var orsaken till att hon avled. Något straff måste de ju i så fall få!?

Jag får en vag känsla av att det kan vara zigenare med sina temperament... Men norge har väl inte zigenare? :va

Idioter! fy fan

Riktigt sjukt utan tvekan!

Två av dom åkte dessutom in för våld mot tjänsteman.
Undra hur domen kommer lyda om det visar sig att fördröjningen av ambulanspersonalen var orsaken till att hon avled. Något straff måste de ju i så fall få!?

Lär väl bli vållande till annans död eller nått..

Last edited:
Vaihelvete??:va Hur jävla pantade får man bli!?:huvet

Jag får en vag känsla av att det kan vara zigenare med sina temperament... Men norge har väl inte zigenare? :va

Jo nog fan har dom det , bara å ställa sig i en del av oslo som heter grönland...där finns det mesta !

Men nog fan e det nått skumt omkring detta...återstår att se :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...