AMA Supercross San Diego

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Tjena,

AMA Supercross var i stan denna helgen och självklart var man tvungen att åka o kolla. Vi var ett svenskgäng på 13pers som njöt av högklassig racing. Riktigt bra show och race. Kameran var med så det blev lite bilder...

13.jpg

Banan innan allt drog igång.

20.jpg

Grabbarna sitter bänkade.

15.jpg

Intro med nationalsång, mkt eld och laser.

18.jpg

Chad Reed gör entré.

19.jpg

Laserstrålar överallt.

11.jpg

Start av första heatet.

1.jpg

Fullt ös i första partiet.

9.jpg

Chad Reed tar ledningen.

2.jpg

Visst är den en kamera på den hjälmen?

23.jpg

Rakan.

4.jpg

Mkt folk, ca 64000.

3.jpg

Målgång.

5.jpg

Kevin Windham vinner.

6.jpg

Chad Reed igen.

12.jpg

Windham.

14.jpg

Folkmassa.

25.jpg

Sista chansen.

22.jpg

Start på finalen.

17.jpg

Travis Pastrana körde en liten show.

16.jpg

Backflip av Pastrana.

10.jpg

Race.

8.jpg

Reed.

21.jpg

Okänd.

Last edited:
Riktigt sköna bilder...vad har du för kamera?

En canon. 400D, stock.

Last edited:
fyyyy faaan va avis jag blir!!!

själv får man sitta hemma och kolla på detta.. när ekonomi finns så är en resa till amerikat och kolla sx live givet.. hade ju helst velat se mcgrath i sina glansdagar runt 01 där :)

fyyyy faaan va avis jag blir!!!

själv får man sitta hemma och kolla på detta.. när ekonomi finns så är en resa till amerikat och kolla sx live givet.. hade ju helst velat se mcgrath i sina glansdagar runt 01 där :)

Han var med och rejsade Paris-Bercy SX förra året..! Kom väl sexa i nåt heat och tog starten i nåt om jag inte minns fel. Inte dåligt för en gammal pensionär:tungan

Grymt fina bilder... o fy fan va avis man blir att man inte fick/får vara där o titta såg riktigt härligt ut:tummenupp

Fina bilder:)

Bra Race, såg det igår på datorn, hade varit grymt att uppleva det live..

//B

avundsjuk som vanligt på dina berättelser... suck. En dag ska jag tillbaka till USA o spana in stället igen... 5 år sedan snart jag kom hem. Bah...

Fantastiska bilder!! Jeg drømmer också om att flytta til usa, hur kom du "inn" om man får fråga, jobb/studier?

Back