Alternativ till Plånbok

Fakkverk skrev:
2386279 Upplys världen då, vad använder du och varför? Gissar på smartcase, passar perfekt till din rakade bröstkorg. Breda nyckelband som hänger ur båda fickorna och tribaltatueringen lirar perfekt med den perfekta "Daxvaxstylade" spretfrisyren som kändes så jeffla rätt 2004.

Är du så bitter som du verkar? - ryck upp dig för fan!

Bra rutet! :rofl

prulle skrev:
2384565 Hade likadant men mitt bankkontor fick mig å bytta, 5 bankkort paja på ett år...

Jag lyckades trasha 3 bankkort innan jag gjorde mig av med mitt etui ;)
Så dem är faktikst inget bra val om man vill behålla magnetremsan på korten.
Fickan funkar bäst :)

har haft mitt etui i över 5 år inte trachat ett enda konto kort.
har tillomed kredit på kortet. :-)

använder ett smartcaze sedan något år tillbaka och måste säga att dummare uppfinning är svårt att finna. Om man har mer än en hunka och körkortet så flyger allt upp när man öppnar skiten. Kan dessutom bli jäkligt dyrt om man försöker få fram något då större mängder alkohol intagits, tappade själv bort mitt SL-kort för en tusing i början på den betalda perioden då jag försökte få fram garderobskvitto :fakta Så fort jag hittar en lämplig plånbok i samma storlek konverterar jag tillbaka :tummenupp

Fakkverk skrev:
2386279 Upplys världen då, vad använder du och varför? Gissar på smartcase, passar perfekt till din rakade bröstkorg. Dina breda nyckelband som hänger ur båda fickorna och tribaltatueringen lirar perfekt med den den "Daxvaxstylade" spretfrisyren som kändes så jeffla rätt 2004.

Är du så bitter som du verkar? - ryck upp dig för fan!

Edit: Själv har jag den här: (i bakfickan)

http://www.bmfwallets.com/
Vore kul att veta vad pluska-i-bakfickan-maffian har för byxor som lirar med hästhandlarstilen? Är det Lewis 501? Eller kanske ett par fina chinos, givetvis med gubbveck?

valmers skrev:
2388397 Vore kul att veta vad pluska-i-bakfickan-maffian har för byxor som lirar med hästhandlarstilen? Är det Lewis 501? Eller kanske ett par fina chinos, givetvis med gubbveck?

Du motsäger ju ditt modemedvetande nu, chinos tillsammans med en snygg piké var det rätta i sommar. :tungan

Ten-0 skrev:
2388792 Du motsäger ju ditt modemedvetande nu, chinos tillsammans med en snygg piké var det rätta i sommar. :tungan

Han är från Karlstad. Har du varit där så borde du veta att de är de mest modeintresserade som finns. Det enda tråkiga är att allt mode som kommer dit oftast har två år på nacken. Hans solkeps är visst inte så modern längre, inte heller hans blonderade hårsvall (har det någonsin varit modernt?).
Jag kör mitt egna tidlösa mode, slitna blåjeans med t-shirt och oftast keps och spegel-pilotisar. Ska jag vara "fin" så fixar jag håret och sliter på mig en struken men sliten skjorta. Varför göra sig till när man får ligga lika mycket ändå?

Ten-0 skrev:
2388792 Du motsäger ju ditt modemedvetande nu, chinos tillsammans med en snygg piké var det rätta i sommar. :tungan
Nu snackar vi knappast chinos från 2006. Snarare 1996.

Dee_cati skrev:
2388813 Han är från Karlstad. Har du varit där så borde du veta att de är de mest modeintresserade som finns. Det enda tråkiga är att allt mode som kommer dit oftast har två år på nacken. Hans solkeps är visst inte så modern längre, inte heller hans blonderade hårsvall (har det någonsin varit modernt?).
Jag kör mitt egna tidlösa mode, slitna blåjeans med t-shirt och oftast keps och spegel-pilotisar. Ska jag vara "fin" så fixar jag håret och sliter på mig en struken men sliten skjorta. Varför göra sig till när man får ligga lika mycket ändå?
Har aldrig varit blonderad. Vissa av oss har det naturligt. Adolf hade varit stolt.

Arboga, det är givetvis Sveriges modemecka, där ni har koll på allt? Sist jag var tvungen att åka förbi såg jag bara en mack och ett miniullared. Samt en rondell. Vilket ställe, där skulle man bo.

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...