Alpinestars Supertech R, billigast?

lladron

Medlem
Gick med
6 May 2009
Ort
Oskarshamn
Hoj
-14, Yamaha MT 09
Hejsan alla!

Var kan man köpa stöveln i rubriken billigast? Spelar ingen roll från vilket land, vit och svart strlk 45. Tänkte om någon visste att något företag hade en schysst deal på dom just nu.

Ha det fint så länge!
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Bröderna Nilsson i Helsingborg har ganska saftig rabatt på dem just nu tror jag, annars är väl FC-moto bra.
 

lladron

Medlem
Gick med
6 May 2009
Ort
Oskarshamn
Hoj
-14, Yamaha MT 09
Båda ligger på cirka 3000 kronor, känns som att man borde kunna hitta billigare :)

/ Snålsomfan
 

Lindev

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2012
Ort
Lund
Hoj
CB1000R
Köpte mina från Nilssons i HBG gav 2995 tror jag. Nersatt från 4495:-. Skapligt pris tycker jag.
 

ommu

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2012
Köpte mina från ett företag i UK via internet, betalade runt 230£ tot.
Sök på ebay.com.uk eller liknande och välj en handlare med bra betyg sedan ringer/mailar du och prutar :)
Funka bra för mig!
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Köpte supertech r Gp track-varianten (speciellt mönster) från bröderna Nilsson för 1995:-
Tror inte du kan hitta det billigare än så med tanke på att de normalt ligger på ca 4500:-.

Så om det finns några storlekar kvar är det bara att sluta vara dumsnål och tjööpa!! :yoparty
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Köpte mina på FC-Moto, ca 2800:- levererade till dörren. Överlägset bästa stöveln!
 

COSMOZ 08

Sporthojsnörd
Gick med
23 Apr 2003
Ort
08 City
Hoj
KTM 990 SMT
Skulle passa mig från att köpa Alpinstar från någon ICKE känd handlare , Alpinstar tycks vara populärt bland piratkopierare .
 

lladron

Medlem
Gick med
6 May 2009
Ort
Oskarshamn
Hoj
-14, Yamaha MT 09
Är det värt att lägga dom extra pengarna på Supertech eller ska man köpa SMX plus istället? Jag kör aldrig bana men jag vill ha så säker utrustning som möjligt.
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Är det värt att lägga dom extra pengarna på Supertech eller ska man köpa SMX plus istället? Jag kör aldrig bana men jag vill ha så säker utrustning som möjligt.

Smx är en kanonstövel! Jag har ett par av dom nu, men ska själv köpa dom nya supertech r. Men har ingen lust att köpa från fc-moto fills jag fått svar på mitt mail att dom finns på lager.. förra gången jag köpte där så fick jag vänta 2 månader på min kruka även fast det stod att den fanns inne... :brinnerup
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Är det värt att lägga dom extra pengarna på Supertech eller ska man köpa SMX plus istället? Jag kör aldrig bana men jag vill ha så säker utrustning som möjligt.

jag har smx plus, blåa, köpta från ebay för 1650kr ink frakt men jag hittar inte kvittot annars hade jag länkat till säljaren, det var så konstigt för jag fick upp den säljaren på min mobil ebayapp men när jag sökte hemma på ebay.co.uk så fanns stöveln inte med så jag fick googla på säljaren och sen komma till hans sida och beställa därifrån, men jag hojtar till om jag hittar säljaren:)

Edit. hittade säljaren men han verkar inte längre sälja smx:va men säljaren heter kerrysfinest
 
Last edited:

Stefan M

Have fun!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000RR & KTM 400EXC
USA är billigt, gav lite drygt 2000:- för mina vid köp i större butik (butikens normalpris).

Föurtsätter att du känner någon i USA, eller har någon som ska resa dit om du ska vara säker på att paketet inte fastnar i tullen.

Var noga med vem du köper från, mycket kopior finns det.

/Stefan
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top