Alpinestars Supertech billigt

Ja men dom var inte så sköna.. testade dom idag. Men hur mycket sämre är en stövel som Oxtar evo bla bla för ca 3000 utan innersko???

DR-Zätare skrev:
2087334 Synd att det var 44, jag har 42. Varför säljer du de redan?

//Eric

är du säker?

jag testade många dojs men vettefan om de jag köpte är bra. Sidi vertigo. asfina men men, dock utan innersko.

har vanligtvis 43 i skor tom 42 i ett par finskor. men dessa är i strl 44 och ändå skaver det lite på stortån :död

kan fan inte ha 45or...

kAtanAmAn skrev:
2088091 är du säker?

jag testade många dojs men vettefan om de jag köpte är bra. Sidi vertigo. asfina men men, dock utan innersko.

har vanligtvis 43 i skor tom 42 i ett par finskor. men dessa är i strl 44 och ändå skaver det lite på stortån :död

kan fan inte ha 45or...

Njae, helt säker kan man ju naturligtvis aldrig vara innan man provat. Dock har jag aldrig varit med om att det varit så stor skillnad i storlekar att jag ska ha ett par 44. Köpte ett par Sidi crosstövlar (har glömt vad modellen heter) i strl 42 och de satt verkligen som GJUTNA från första gången jag provade. Otroligt sköna skor. Kanske får bli ett par Sidi för landsvägen också.

//Eric

Någon som vet om det finns någon handlare i sverige som säljer Spidi stövlar eller någon som vet hur dom är i storlekarna??

Helgon26 skrev:
2088382 Någon som vet om det finns någon handlare i sverige som säljer Spidi stövlar eller någon som vet hur dom är i storlekarna??

MC-Huset i Malmö säljer.
Har rätt "normala" storlekar tycker jag. Har samma storlek i vanliga dojor som i mina Sidi Vertebra Race.

Helgon26 skrev:
2087260 Ja det känns ju inte så aktuellt då.

Vad finns det mer för bra stövlar om man inte vill AP-star eller Daytona? och var hittar man dom till en vettig peng?? finns det fler stövlar med innersko?

Finns ju annars sidi vertigo corsa dock ej med innersko, men den ska va bra ändå :)

Bifogat

• corsa_blk.jpg
    corsa_blk.jpg
    20.5 KB · Visningar: 49
  • corsa_white.jpg
    corsa_white.jpg
    19.5 KB · Visningar: 57
Fick bra pris på MC-delen förra året.
Kolla www.mcdelen.com

Helgon26 skrev:
2082915 Var hittar man Alpinestars Supertech billigt, eller liknande stövel med innersko, går det beställ från england eller USA? eller är det någon som har ett par beg 42/43 som ni vill bli av med.

Hur stor skillnad är det på säkert mellan stövel med innersko och en utan innersko??

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna