Helgon26
Ny medlem
Ja men dom var inte så sköna.. testade dom idag. Men hur mycket sämre är en stövel som Oxtar evo bla bla för ca 3000 utan innersko???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DR-Zätare skrev:2087334Synd att det var 44, jag har 42. Varför säljer du de redan?
//Eric
kAtanAmAn skrev:2088091är du säker?
jag testade många dojs men vettefan om de jag köpte är bra. Sidi vertigo. asfina men men, dock utan innersko.
har vanligtvis 43 i skor tom 42 i ett par finskor. men dessa är i strl 44 och ändå skaver det lite på stortån![]()
kan fan inte ha 45or...
Helgon26 skrev:2088382Någon som vet om det finns någon handlare i sverige som säljer Spidi stövlar eller någon som vet hur dom är i storlekarna??
Helgon26 skrev:2087260Ja det känns ju inte så aktuellt då.
Vad finns det mer för bra stövlar om man inte vill AP-star eller Daytona? och var hittar man dom till en vettig peng?? finns det fler stövlar med innersko?
wannagofast skrev:2089394..Vad sägs om dessa??![]()
Vafalls!!! Jag har ju sagt att det är en "supersporthoj"... Dessutom kan jag visst "slanga" jättelångt.. jag vill bara inte..Helgon26 skrev:2089700Aja dom ser ju modernare ut än din Suzuki![]()
Helgon26 skrev:2082915Var hittar man Alpinestars Supertech billigt, eller liknande stövel med innersko, går det beställ från england eller USA? eller är det någon som har ett par beg 42/43 som ni vill bli av med.
Hur stor skillnad är det på säkert mellan stövel med innersko och en utan innersko??
Helgon26 skrev:2089014inte sidi utan SPIDI
http://www.fbw-bikerfashion.de/shop.../31_32/sport-/-racing-stiefel/xp5-r-weiß.html
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |