Alpinestars nya SM ställ

Loyden

May the force be with you!
Gick med
7 May 2003
Ort
Sveg
Hoj
KTM 640 LC-4
Någon annan än jag som köpt Alpinestars nya SM ställ??

34311-2271016.jpg


Hittade det till kanonpriset 9495:- hos HPP Racing i Stockholm. :tummenupp www.hppracing.se

Skitsnyggt!! Blev ett orange för att matcha KTM:en.
 
Last edited:
Loyden skrev:
Någon annan än jag som köpt Alpinestars nya SM ställ??

34311-2271016.jpg


Hittade det till kanonpriset 9495:- hos HPP Racing i Stockholm. :tummenupp www.hppracing.se

Skitsnyggt!! Blev ett orange för att matcha KTM:en.

Snyggt :tummenupp

Hur är storlekarna på Alpinestar jämfört med Danise fröken storlekar?

Är normalt en 56 men efter julen är man nog minst en 58 :huvet
 
Honung skrev:
Snyggt :tummenupp

Hur är storlekarna på Alpinestar jämfört med Danise fröken storlekar?

Är normalt en 56 men efter julen är man nog minst en 58 :huvet
Det är väl inte Dainese's fel att du tjockat till dig över julen :arsele

Kan nån räcka mig en sten till, det är fortfarande en ruta hel i det här glashuset :3freak


PS Nu har du fått två påhopp på kort tid helt oprovocerat, Honung. Sorry. mr_rockster, Heda och övriga har legat lågt med dumheter ett tag nu så jag har ingen annan att tracka :(
 
Supermoto skrev:
Det är väl inte Dainese's fel att du tjockat till dig över julen :arsele

Kan nån räcka mig en sten till, det är fortfarande en ruta hel i det här glashuset :3freak

Haha precis vad jag tänkte. Med den storleken kanske du skulle ha en HD istället :D

Nej förlåt :) Men jag var tvungen att skriva vad jag tänkte :D
 
Loyden skrev:
Någon annan än jag som köpt Alpinestars nya SM ställ??

34311-2271016.jpg


Hittade det till kanonpriset 9495:- hos HPP Racing i Stockholm. :tummenupp www.hppracing.se

Skitsnyggt!! Blev ett orange för att matcha KTM:en.
Snyggt. Synd bara att du köpte orange. Tänk när det öppnar en bra butik nära dig som säljer husky, då måste du ju byta till svart eller blågult ställ...

Jag köpte ett svart/blå/gult när jag köpte för det passar både världens bästa båge husqvarna och den näst bästa som e husaberg ;)
 
Nej för fan pojkar jag tål nog :D men det är sant att man skulle göra sig bra på en hd :arsele Men trots mina 36år har jag inte lekt klart. Angående Danise storlekar så var det inget påhopp på att det är deras fel att man ser ut som man gör utan att de är små om man jämför en 56 med ett annat märke.

Fan måste börja träna :rofl

Ps.Loyden vi kanske ses i sommar?
är ofta ner till hogdal ibland till Sveg.
 
Last edited:
ööööhhh? Sparkdräkt :va :confused:
hmm ser inget gult o blått.
Eller helsvart :cool:
 
När vi ändå snackar skinn så måste jag bara visa det här....

04_husa_lederkombi.gif
 
Hur funkar det egentligen med de där space-iga knäskydden man måste köpa till och klicka på? Lite stormtrooper över det hela tycker jag men sitter de bra så...
 
mr_rockster skrev:
Fint, synd att det stod husaberg på bara...
Kräng din italienska halvmesyr då så sitter ju det här stället som en smäck :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top