Alpinestars faster sko ???

Electra

under utbildning
Gick med
15 Jun 2015
Hoj
Yamaha MT 07
Hej alla hur är alpinestars skorna i stl ? Jag tänkte beställa från utlandet just för i svergie säljer inga just dessa alpinestars faster i svart rosa nån som har och har koll om dom är små eller stora i stl ??Image1464667469.882496.jpg

Skickat från min Bitch

Aha i see... storlek 42 har jag och de sitter otroligt bra på mina fötter...

Har inte alpinestars ngn strlguide på sin sida? Brukar gå att mäta foten i cm och utgå från deras måttlista som ref.

Snygga skor! Efter lite letande på Revzilla läste jag att dom flesta tycker modellen är 'true to size' och att dom valt sin vanliga skostorlek.

http://www.revzilla.com/motorcycle/alpinestars-stella-faster-shoes#ask_and_answer_tab

På Alpinestars hemsida hittade jag en storleksguide med japanska storlekar. Vad jag har förstått är japansk skostorlek = innerlängden på skon. Mät din ena fot mot en vägg (med strumpor på), lägg till ~1cm och du har den japanska storleken som borde passa bra. Så gör alltid jag. :tummenupp

http://www.alpinestars.com/size-guide/

Har två par skit snygga och sköna same same storlek som jag har på mina andra skor (dom är ju rätt hård/mjuka HM :va men jag skulle Aldrig köra hoj med dom! på gatan har man riktig pjuck. :hojsmilie Jag har dom när jag Budiblidigar på gymmet :) och där är dom kanon. haft mina par i ca-3år..

Kör med fastback varianten istället och dom är normala i storleken:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!