Alpinestar Vector

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Hej!
Är på jakt efter par stövlar som skyddar ordentligt!
Har testat Alipnestar Vector och dom satt som gjutet. Men har även kollat på Tech 6 och 8. Hur är dessa jämfört med Vector? Och var hittar jag dessa billigast? FC-moto har inga i strl 11:(.

Vector skyddar inte ordentligt. Men de är grymt sköna..! Mjuka som stryk är de och riktigt bekväma att åka i men tror inte de skyddar lika bra som ett par riktiga crosstövlar...

Jag har visserligen vart i backen ett par gånger med mina utan att skada mig och jag är inte rädd för att köra aktivt med dem, så pass bra är de, men är du ute efter maximalt skydd så satsa på ett par riktiga crosstövlar.

Hur mycket ska du ha för Maiden-biljetterna?

Ebay tyskland. MC Reifenversand eller nåt i den stilen sålde dem tidigare för ca 2000kr inkl frakt. Köpte själv ett par därifrån.

/benfre

Vector skyddar inte ordentligt. Men de är grymt sköna..! Mjuka som stryk är de och riktigt bekväma att åka i men tror inte de skyddar lika bra som ett par riktiga crosstövlar...

Jag har visserligen vart i backen ett par gånger med mina utan att skada mig och jag är inte rädd för att köra aktivt med dem, så pass bra är de, men är du ute efter maximalt skydd så satsa på ett par riktiga crosstövlar.

Hur mycket ska du ha för Maiden-biljetterna?

Ofan, jag trodde att de var riktigt styva. Men de skyddar förhoppningsvis bättre än ett par vanliga sportstövlar.

1100:- st ska jag ha för biljetterna.

Ofan, jag trodde att de var riktigt styva. Men de skyddar förhoppningsvis bättre än ett par vanliga sportstövlar.

1100:- st ska jag ha för biljetterna.

Jag kör med Vector och jag valde just dom för att de var lite smidigare än vanliga crosstövlar.

Kan PG köra med dem i Dakar-rallyt så duger de åt mig oxå:D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...