Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Ort
- Sthlm-Sollentuna
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Va på astars websida och såg motard stället..nån som kör me det?..och är det nån som vet vart man kan prova det?..
en följdfråga oxå...kommer man kunna prova skinnställ på mässan tror ni?..asså om dom har ombyts bås?..har inte lust att stå i kallingarna mitt i mässhallen
en följdfråga oxå...kommer man kunna prova skinnställ på mässan tror ni?..asså om dom har ombyts bås?..har inte lust att stå i kallingarna mitt i mässhallen