Alpinestar S-Moto? Vart hittar man det..

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Va på astars websida och såg motard stället..nån som kör me det?..och är det nån som vet vart man kan prova det?..

en följdfråga oxå...kommer man kunna prova skinnställ på mässan tror ni?..asså om dom har ombyts bås?..har inte lust att stå i kallingarna mitt i mässhallen :rolleyes:
 
Bah. jag provade stället......i hallen......... hur många känner du där egentligen. ingen så då så...........kör på bah.!

edit: grahns borde ha det ivf....... ifall de ställer ut. Det fanns inte på deras sida. www.grahns.se ivf


Jocke W skrev:
Va på astars websida och såg motard stället..nån som kör me det?..och är det nån som vet vart man kan prova det?..

en följdfråga oxå...kommer man kunna prova skinnställ på mässan tror ni?..asså om dom har ombyts bås?..har inte lust att stå i kallingarna mitt i mässhallen :rolleyes:
 
Last edited:
Tom Byron skrev:
Bah. jag provade stället......i hallen......... hur många känner du där egentligen. ingen så då så...........kör på bah.!

edit: grahns borde ha det ivf....... ifall de ställer ut. Det fanns inte på deras sida. www.grahns.se ivf

så du ställde dig i kallingar och drog på dig stället?..åja..okey..får väl helt enkelt se och lära då hehe...
 
det finns alltid någe hörn att mysa in sig i, håll reda på jackan å brallorna med plånbok å stuff så de inte kommer på vift när du står å glänser i speglarna bara

Jocke W skrev:
så du ställde dig i kallingar och drog på dig stället?..åja..okey..får väl helt enkelt se och lära då hehe...
 
Tom Byron skrev:
det finns alltid någe hörn att mysa in sig i, håll reda på jackan å brallorna med plånbok å stuff så de inte kommer på vift när du står å glänser i speglarna bara

aja får göra sådå..får väl ta nån polare som "vakt" till kläderna..


Ingen som vet vart dom säljs?
 
a-stars finns väl överallt. de flesta återförsäljare är väl kopplad till grahns, de är väl rätt stora, eller åtminstone var stora så länge de hade Dainese...

www.grahns.se Lelles lär väl ha om du orkar åka dit

Jocke W skrev:
aja får göra sådå..får väl ta nån polare som "vakt" till kläderna..


Ingen som vet vart dom säljs?
 
Tom Byron skrev:
a-stars finns väl överallt. de flesta återförsäljare är väl kopplad till grahns, de är väl rätt stora, eller åtminstone var stora så länge de hade Dainese...

www.grahns.se Lelles lär väl ha om du orkar åka dit

har varit på lelles..minns inte att dom hade den där..ska nog ringa och höra..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top