Alpinestar?? A-star??

:D :D :D

Du har väl själv funderat en del...

Du kör ju själv i Mor-on-Rock enl. avataren:D

Dal-Mausen

hahah ja man måste ju ut och lufta hojjen ibland o jag viste inte vilket märke jag skulle fråga efter när jag skulle köpa skinnställ.. a stars lr d nise svårt o veta ju :arsele

nöten e knäckt gentlemän :D kolla på min jacka :tummenupp
MAGNUM%20JERSEY%20WHITE_pt.jpg

tycker ändå att man ska köra i morgonrock och slokhatt!!!!
lr varför inte ha en mantell som hänger efter sån som zorro har...det ska iaf jag skaffa mig sen kan ni ha vilka märken ni vill!!!
nu jävlar är mitt ställ till salu!!!!! ett svart a star med helt oanvändna puckar ( kan ju inte lägga ner cykeln så va fan ska man med puckar till) inte kan jag slanga heller...och har aldrig kört över 70km/h så det finns inte en mygga på!!!! men va fan man gick ju in o hämtade ut en ny zx10r för en månad sen,men den ska jag bara ha stående vid donken svea (sthlm) och posa med!!!!! skinställ är ute!!! kör med willys badrock :D

va fan jag ska köra naken, har ju redan skin på kroppen, kan ju gadda mitt eget märke..

bad rock äger, o det e skönt o klota, för dom som inte vet,, 129km/h i bad braller så svider det i 6 veckor..bra att veta!!!!

ps jag e sugen på att puffa digger

. Jag är inte säker på om rosenrabatten jag fick kan vara lämplig att använda. Men jag funderar på att använda all lera som jag har sparat när jag har tvättat endurohojen och plantera i den.
Bra idé, tänk bara på att bryta bort dom torkade delarna på lerkokorna, innan blomman får kontakt med leran, blomman KAN vissna på direkten annars...:näsblod

Back