Då är det nog bara så att packningen och strypningen ser likadana ut!cRoC skrev:Har bara startat den, och det lät inte som att den läckte i alla fall..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det nog bara så att packningen och strypningen ser likadana ut!cRoC skrev:Har bara startat den, och det lät inte som att den läckte i alla fall..
cRoC skrev:Packningen?! Hjälp! Packningen är väl inte svetsad 1 cm ner i kröken?
cRoC skrev:Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..
cRoC skrev:Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..
Min räcker ett år typ...Fast jag kör ju inte TZRBiifer skrev:Tjena!
Tänkte fråga hur långt ni kommer på en full tank olja??? Jag kommer 530km sen börjar lampan lysa!
cRoC skrev:Aha, så om jag ska rita upp linjer på gatan, för att öva. Så sätter jag mig på, svänger styret fullt och kör tills jag har vänt mig. Det är marginalen på 10cm på varje sida?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |