Almänna TZRfrågor

Så måste det vara. För den här ringen gör ju så kröken blir smalare, det måste ju vara pluggen. Ringde till mcaffären i stan och dom sade: Plugg! "Packningen sitter inte in i kröken, den sitter längre upp"

Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..

cRoC skrev:
Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..

dom utgår ju efter hojens svängradie +20cm så det är lungt

cRoC skrev:

Det beror på vad du jämför med men om du är van vid en cross så ja, den har dålig vändradie. Men efter lite träning så klarar du det. Du har ju hojens vändradie +20cm på dig.

Aha, så om jag ska rita upp linjer på gatan, för att öva. Så sätter jag mig på, svänger styret fullt och kör tills jag har vänt mig. Det är marginalen på 10cm på varje sida?

cRoC skrev:
Aha, så om jag ska rita upp linjer på gatan, för att öva. Så sätter jag mig på, svänger styret fullt och kör tills jag har vänt mig. Det är marginalen på 10cm på varje sida?

det är mycket lättare att lägga till 20 cm på ena sidan. :rolleyes:

det är itne nåra rpoblem med garage svängen.. ja grejade min utan problem.. men sen är det ju inte alla som ha så bra balans. :p :fakta

Back