Alltså seriöst har jag lätt syndrom av ADHD?

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag kan fan aldrig sitta stilla, måste tugga på ngt eller typ röra lite på mig annars får ja som pirr i hela kroppen så de bara inte går att sitta stilla. Är det någon form av adhd?

Pr0bz skrev:
Jag kan fan aldrig sitta stilla, måste tugga på ngt eller typ röra lite på mig annars får ja som pirr i hela kroppen så de bara inte går att sitta stilla. Är det någon form av adhd?
Japp.

Eller åxå är du skvatt galen helt enkelt. :tummenupp

General E skrev:
hahaa :D

Nej men seriöst :P Det är småpirr hela tiden. Det är inte svårt att lägga sig ner och försöka sova då kan man ligga stilla. Men bara sitta stilla går ju knappt ;D Jag tuggar jämt sönder saker vid datorn osv, typ pennor o så :) Men något är lite skumt :P

Jag tror inte att det är adhd, men jag är nog helt för stressad. Glömmer ju saker som fan med. Har för mkt spring i bena. Kanske ska börja träna igen?

Pr0bz skrev:
Jag tror inte att det är adhd, men jag är nog helt för stressad. Glömmer ju saker som fan med. Har för mkt spring i bena. Kanske ska börja träna igen?

:felämne Jag har inte adhd, men jag har aggressionsproblem :backontop :rolleyes:

Men börja träna för fan!! Det är ju aldrig fel!

När körde du hoj senast..jag trodde jag hade det med men kom på att det va abstinens :huvet :huvet

Tycker träning låter som en bra ide. Det låter som överskotts energi plus plus.
Min bror har adhd..han är som den där hackspetten i Kalle Ankas Jul appapapapapapapapaariapapapapapapapapaariapppp :näsblod

Gottis skrev:
När körde du hoj senast..jag trodde jag hade det med men kom på att det va abstinens :huvet :huvet

Senast var nog i Oktober :( Säger därför, och sen depp för att ja kugga uppköningen med :(

Pr0bz skrev:

Min sambo har ADHD. Men det är lite andra saker som är mer utmärkande än det lilla du beskriver.

Jag tror det du har är "stress" eller "rastlöshet". :)

har de med HD o göra..nej nej..detta är ett sporthojs forum :7peta

:rofl

ozeo skrev:
har de med HD o göra..nej nej..detta är ett sporthojs forum :7peta :rofl
Assholes Drives Harley Davidsons eller ?

Aj fan, det var ju inte bra, kom jag på. :1pajas
(...kastar en blick åt vänster under min profil)

War-psycho skrev:
Assholes Drives Harley Davidsons eller ?

Aj fan, det var ju inte bra, kom jag på. :1pajas
(...kastar en blick åt vänster under min profil)
Haha.. nu skulle det kunnat passa med en kommentar om stenar i glashus :7peta

Aleksander skrev:
Vad är det med folk som har ADHD egentligen? :va
Här finns mycket:

http://www.infomedica.se/artikel.asp?CategoryID=18754&PreView=

Bla om vuxna med "ADHD"

"De problem som många vuxna med adhd beskriver är en känsla av otålighet, rastlöshet och vantrivsel när inget spännande händer. Man kan ha svårt att vara uppmärksam när man ska lyssna på andra och svårt att behärska sina känslor. Många beskriver att de fortfarande har en benägenhet att handla för fort utan att hinna tänka efter ordentligt.

Precis som barn, kan vuxna med adhd ha problem med att organisera arbetet, studierna eller vardagssysslorna hemma. Man kan ha svårt att tåla vardagsstress och man känner sig lätt utarbetad. På jobbet kan det vara svårt att klara av många arbetsuppgifter samtidigt.

För de flesta vuxna med adhd handlar problemen framför allt om svårigheterna med koncentration och uppmärksamhet och mindre om överaktivitet. Vuxna med adhd är oftare passiva. Man kan ha svårt för att komma igång och bli klar med en uppgift. I stället skjuter man upp det som borde göras."

Pr0bz skrev:
hahaa :D

Nej men seriöst :P Det är småpirr hela tiden. Det är inte svårt att lägga sig ner och försöka sova då kan man ligga stilla. Men bara sitta stilla går ju knappt ;D Jag tuggar jämt sönder saker vid datorn osv, typ pennor o så :) Men något är lite skumt :P

Tycker det låter som stresssymptom

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...