Alltid retar jag någon

Status
Ej öppen för fler svar.

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Trosa
Hoj
URAL och en BMW1150
Ser att de här e ett sporthojs forum med massa pubertets raketer, fjunisar nu kommer lite riktiga män med riktiga motorcyklar.
Finns inga brudar heller så man får väl hålla tillgodo med det man har.
 
gurra snurra skrev:
Ser att de här e ett sporthojs forum med massa pubertets raketer, fjunisar nu kommer lite riktiga män med riktiga motorcyklar.
Finns inga brudar heller så man får väl hålla tillgodo med det man har.


Välkommen :pannkyss
 
URAL ehhh.............. e de en berg art eller något :va Man får inte vara med här om man inte har en hoj, SWEDIE kört bort honom!!






























:hihi :tungan
 
Ural = respekt. Provkörde en sån förra sommaren, en sidvagnsmanick. I 50 var det lika spännande som min egen knarr i 200... näe, mer spännande var det!
 
gurra snurra skrev:
Ser att de här e ett sporthojs forum med massa pubertets raketer, fjunisar nu kommer lite riktiga män med riktiga motorcyklar.
Finns inga brudar heller så man får väl hålla tillgodo med det man har.
Imponerande att en gubbe på snart 70 år fixar en dator :tummenupp Däremot är det inte lika imponerande med en motorcykel som är äldre än föraren ..... :hihi
 
hans båge MÅSTE inte vara äldre än honom, tror att Ural fortfarande finns... vet att Saddam la in en stor order precis innan USA invaderade Irak... :tungan
 
gurra snurra skrev:
Ser att de här e ett sporthojs forum med massa pubertets raketer, fjunisar nu kommer lite riktiga män med riktiga motorcyklar.
Finns inga brudar heller så man får väl hålla tillgodo med det man har.

Äntligen en riktig karl här!! Säkert en hel ryamatta på bröst och rygg dessutom :tummenupp Vi är alla härinne uralwannabies men törs ine erkänna..
 
Nutida Sporthojar tack. Dock kan diskussion om en gammal fnurra tillåtas.

Fortsätt inte din stil. Jag vet även att du är från Eskilstuna.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top