blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vi talade om att göre en kortare utflykt då sbm är, åka någon stan en natt typ.... vi är ju några som inte är 20 längre... några fler som vill med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:vi talade om att göre en kortare utflykt då sbm är, åka någon stan en natt typ.... vi är ju några som inte är 20 längre... några fler som vill med
blom skrev:vi talade om att göre en kortare utflykt då sbm är, åka någon stan en natt typ.... vi är ju några som inte är 20 längre... några fler som vill med
Kjelle skrev:Slut på Vegamössor i Halens-katalogen..![]()

inte innställt men vi är några som inte orkar att åka dit och supa i tre dagar... så vi tänkte göra en kortare utflyckt istlTengil skrev:Vad menas? Är SBM inställt eller?
jasså är det en bra utflykt eller.... men du ska väl ner till sbm runken?schrunken skrev:McDonalds på sveavägen kan vara något som utflyktsmål en kväll...
Lite (K)nightrider över det hela, jag har funderat på den turen länge.
schrunken skrev:McDonalds på sveavägen kan vara något som utflyktsmål en kväll...
Lite (K)nightrider över det hela, jag har funderat på den turen länge.
blom skrev:jasså är det en bra utflykt eller.... men du ska väl ner till sbm runken?
http://personal.inet.fi/musiikki/yolintu/kuvakel_tiedostot/isot_kuvat/orkai.jpgStefan skrev:Stopp nu för i helvete.
Vad har jag missat nu?
Vad är sbm, vart bor dom, vilka är dom, när ska vi dit?
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaahh!!! Han vet inte vad... *skrattar så jag nästan ramlar av stolen*Stefan skrev:Stopp nu för i helvete.
Vad har jag missat nu?
Vad är sbm, vart bor dom, vilka är dom, när ska vi dit?
![]()
![]()
![]()
![]()
Stefan skrev:Ni kan väl för fan inte korta ner varenda jävla ord ni skriver på det här satans jävla forumet.
Nu får ni använda ett språk som alla förstår

stefan varnad 
Stefan skrev:Ni kan väl för fan inte korta ner varenda jävla ord ni skriver på det här satans jävla forumet.
Nu får ni använda ett språk som alla förstår
Kjelle skrev:Ja! Typ som när Tengil, Rainman och Mattias snackar datorer!![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |