AndreasNo
Bannad
Det är väl tom så att VLC stödjer inte optiskt/SPDIF och kan då ej framföra 5.1 ljud, eller minns jag helt galet
Jorå det stödjs i nyare versioner, men problemet för mig var att det var ett irriterande hack lite då o då i ljudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl tom så att VLC stödjer inte optiskt/SPDIF och kan då ej framföra 5.1 ljud, eller minns jag helt galet
nån som har kikat på Samsung PS50c62?? 50" plasma för 9990kr på mediamarkt enligt reklambladet som damp ner i morse?
är ju riktigt billigt för en så stor tv men är det bara skit? förstår ju att det inte är en superbra tv med tanke på priset, men för en vanlig tv användare lockar den ju mycket! just med tankte på priset!
vad tror ni??
MVH// M

Det är ju Sharp XD1:an, köp X20E - uppdateringen av XD1 och är bättre på alltTjenare gubbs. Tänkte skaffa en LCD tv, och jag funderar på att skaffa in någon av dessa apparater som jag har haft ögonen på. De viktigaste är att vilken det än blir, så ska den bräcka denna TV:en http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=124922. Polaren har den, och han kan inte sluta skryta om den, så han behöver tystas ner, samtidigt som jag behöver uppgradera min 28 tum från 1994![]()
klart du ska gå, tycker det är nog bra att pioneer har PDP garantin (du har väl "reggat" dig va ??)EN KVÄLL MED PIONEER!
Är det nån som skall gå på det här? Jag e bra sugen på att gå iaf! Jag vet inte om det bara är för Pioneerägare.
http://www.pioneer-nordic.eu/se/forms/establish.htm
F*n va skönt det e att äga bra märken som värnar om sina kunder. Tänk.... "En kväll med LG" Hhahaha!![]()
![]()
klart du ska gå, tycker det är nog bra att pioneer har PDP garantin (du har väl "reggat" dig va ??)

Xakt, går din TV sönder, ring och anmäl, service tekninker kommer hem och förösker fixa det, går det inte så fixar dom fram en låne TV under tiden din TV är bortaJag anmälde mig! Det ska bli sketakul!
Och jo jag reggade mig via deras hemsida, det är nog därför man får inbjudan. Men jag vet inte vad PDP garanti är? Va ä dä?
Undra hur det går för DanTheMan och hans teve köp. Han har väl köpt nåt lågbudget beigt skit och inte vågar visa sig i tråden såklart.![]()
Är det någon som kan hitta en plasma med dessa krav:
* Bra bild både via kabletv och digital tv
* Ska användas länge så är bra om den har stöd för framtiden.
* Minst 50"
* Pris runt 30k
Är det någon som kan hitta en plasma med dessa krav:
* Bra bild både via kabletv och digital tv
* Ska användas länge så är bra om den har stöd för framtiden.
* Minst 50"
* Pris runt 30k
Den klarar kanske inte pixelmappat på den ingången du använder? Kan bli lite skumm bild då nämnligen.Ingen lcd-guru här som kan svara på varför min LG32LC42 trycker ut bilden för brett så att jag missar 5 cm på varje sida när jag kör xbox360n på 720p 1080p eller 1080i????
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |