Allt i Däck - Fiver, 1-0

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det känns lite motigt att vrida om kniven, men jag tycker ändå att det är nödvändigt.

"Vi skickar alla förare som inte håller måttet till Allt i Däck" hette det va? "Bäst förare, bäst hoj, bäst depåpersonal jada jada jada..." sades det också.

Fivers nya supertalang Oscar "slösomfan" Håkansson körde långsammare än Humlan på kvalet. Humlan å sin sida körde naturligtvis långsammare än mig. Robban körde förvisso mycket fort men lyckades fullständigt totalskrota hojen 12 varv in på den här säsongen.

Allt i Däck, i år uppstärkt med depå-mäster Strider och undertecknad hade segern som i en ask, men tappade tyvärr till en fortfarande hedrande 2a plats. Bra start på säsongen helt klart. Körsugen som fasen nu, och redan laddad till Anderstorp!

(Nej, vi tycker faktiskt inte (så) illa om varandra på riktigt, och jag är riktigt glad att Robban klarade sig bra från krashen. Såg riktigt otäckt ut. :(. Hoppas vi får köra om det ordentligt nästa gång i stället!)

Grattis till Skåneligan som körde mycket bra!

Hmmpfh. Fem varv med kalla däck och motvind varvet runt. Inget att jämföra med.

Robban hälsar att han hellre mular en gång till än att bli omkörd av Allt i Väck.

Nä men jag vill helt ärligt säga grattis!

...till att ni sumpade vinsten på att köra runt med skitbromsar.

stort grattis Boyz! Mkt snyggt!

Riktigt tur att Robban inte slog sig, det såg ganksa vilt ut!

Grattis.

Bifogat

• DonQ.jpg
    DonQ.jpg
    107.5 KB · Visningar: 89
  • Falken2008.jpg
    Falken2008.jpg
    136.4 KB · Visningar: 164
Nä men jag vill helt ärligt säga grattis! Du är verkligen en sjukt duktig förare och erat team är en förebild för oss alla.

Tack så väldigt mycket Oscar, det uppskattas. :)

Näh, se till att lappa ihop skrotet med lite trolldeg o nubb nu så får vi ha ett skoj race på Anderstorp :tummenupp

Tack så väldigt mycket Oscar, det uppskattas. :)

Näh, se till att lappa ihop skrotet med lite trolldeg o nubb nu så får vi ha ett skoj race på Anderstorp :tummenupp

mycket snyggt skrivet men när ska du sluta göra reklam för humlan i din signatur :D :D

Back