Savage
Idiot-Ivar!
Stick ut och spring en runda, gör dig av med trista känslor och tankar.
Det rensar ur ganska bra.
Det rensar ur ganska bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
så får jag din hoj. Dickhead skrev:Livet suger, ingen älskar mig, jag har inga pengar och det är snöslask och grått ute. Förutom vädret så verkar det inte vara nån förbättring inom överskådlig framtid.
Finns det någon anledning till att inte ta livet av sig? (att anhöriga blir ledsna räknas inte).
crashtestdummy skrev:ja. att ta livet av sig är det fegaste man kan göra. bara tonårsbrudar som gör. Ta tag i dig själv och hitt på nått roligt.
Dickhead skrev:Livet suger, ingen älskar mig, jag har inga pengar och det är snöslask och grått ute. Förutom vädret så verkar det inte vara nån förbättring inom överskådlig framtid.
Finns det någon anledning till att inte ta livet av sig? (att anhöriga blir ledsna räknas inte).
Masonit skrev:Så trött på detta uttalandet. Varför skulle det vara fegt att ta livet av sig? Livet ska inte vara något som man kämpar sig igenom...
\Masonit
Cyanid skrev:Själmord är det modigaste en människa kan göra i sitt liv, men det är också det mest egoistiska man kan göra.
KramMaster_ skrev:Säger en som verkar ha mycket livserfarenhet.. :kocko
crashtestdummy skrev:Vad skulle mitt uttalande om att det är fegt att ta livet av sig, och att han ska ta tag i sig själv och hitta på något roligt, ha med min livserfarenhet att göra??
Jag anser mig ha väldigt stor erfarenhet av livet. Jag anser även att du inte har en aning om min livserfarenhet.

Det säger fortfarande inget om min livserfarenhet. Det kan möjligtvis säga vad jag tycker om vinterdeprissioner.Master_ skrev:Skiter i vilket egentligen .. men sånna uttalanden tyder på att du inte upplevt vissa saker och därmed saknar endel livserfarenhet.. Jag har pesonligen inte själv mått så dåligt men känner alltförmånga som gjort det och kan lova att det är inget jag vill uppleva.. t.ex att be en depprimerad att ta tag i sej själv och göra något roligt tyder på hur lite kunskap du har om ämnet.. :kocko
Dickhead skrev:Livet suger, ingen älskar mig, jag har inga pengar och det är snöslask och grått ute. Förutom vädret så verkar det inte vara nån förbättring inom överskådlig framtid.
Nursey skrev:Tycker ofs att det skall till mycket mod att våga ta båda besluten..ta sitt liv eller fixa till det. Hoppas du tar det rätta beslutet grabben...att fixa detKram
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |