Allt är en komplott!!

  • Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Fist Woman skrev:
Jag har haft många motorcyklar, av varierande märken, jag har till och med ägt en BMW! Måste medge att det var skoj att hyvla tuttarna även om det var avsevärt svårare än vad den schablonmässiga bilden av det gav sken av. Några av de MotoGuzzi jag har haft har varit tillförlitliga och bra motorcyklar. Harleys anser jag vara bättre än dess rykte, roligt när fotpinnsgumina snurrar när de tar i :hihi .
Högvis med japanska maskiner har passerat garageporten och det är väl bara att lyfta på hatten, från och med GSXR 750 1985 finns inte bättre motorcyklar.
Men... varför fortsätter folk att köpa Ducati?
Dessa hojar är överreklamerad skit!!
Rutten kvalitet, låg effekt, korta register, dyra att äga och bortsett från Mike Hailwoods racer dessutom fula!
Jag anar en komplott.. som jag tror att vägverket ligger bakom.
Om statsmakten lyckas övertyga oss om att köpa Ducati så kommer garanterat färre att dö i trafiken!
För det första är hojarna så jävla trötta att vi kommer att tröttna, för det andra så är de så jävla otillförlitliga att mycket få verkligen fungerar, se bara på Ducatiklubbens träffar, de flesta åker bil! (självklart inte de bilmärken man skulle kunna tro; Ferrari och Alfa; nänä honda och toyota åker de) För vägverket ligger bakom det oxå!! Genom att skicka ut information om förträfflighet hos skitbilar som Mazda 323 och Toyota avensis och dissa bra bilar som BMW M3 och Subaru Impreza WRX.
För det tredje så är varenda motorcyklist, uppskrämd med propaganda om hur otroligt svårt det är att schimsa ett par desmoventiler, (och som lök på laxen så har någon finurlig italiensk programmerare, fena på CAN-kommunikation, prånglat in en serviceidikator som ständigt lyser med en blocknyckel!) gjort att ingen törs meka själv och hojen får stå oanvänd.

Jag knäpper händerna och tackar GUD för Honda VTR 1000 SP-1-2 och Suzuki TL 1000R.

osså den där jävla slangen, vägverket.... återkommer om det.
Nu är jag på hugget!

Om du har ett stående problem så ta tag i saken och dra en slutsats så får du lösningen i egna händer.

Bättre ha en hängmatta i parken, än 2 hängpattar på marken.
 
Fist Woman skrev:
Dra hängpattarna i backen! Roligare än du tror!
Jag har sett en göra det med sin Guzzi också, men då är man hjälplöst förbi alla balanspunkter...
 
Fist Woman skrev:
Med tanke att ni som härjar här utgör sveriges bästa motorcyklister så är det nog inte svårare än att doppa fötterna i Mullsjön. :hihi
Men jag har inte sånna stora, utstående tuttar, så ska jag hyvla dem, så vill det till att jag lägger ikull ordentligt :3freak
 
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

Back
Top