Allsvenska hockeytråden

Jo men du jobbar väl inte statligt som LIF :D:rofl

Väntar fortfarande på en minutiös granskning av flera hockeyklubbars ekonomi.. Lär vara fler som tar "allmosor" från skattebetalarna. Kanske Örebro med?..
Fast det är väl iofs en lågoddsare med ett sånt psykfall som Kåberg i laget. Han borde ju om allt står rätt till ha placeringsstöd direkt ifrån kommunen annars skulle han väl antasta gamla tanter eller oprovocerat slå sönder busskurer o dyl.:3freak
Ja just ja hur var det nu med fotbollsarenan t.ex? Den stoppade väl kommunen ett x antal mille i om jag inte minns fel?
Fiffel å myglande kommunpampar finns ju överallt, fast det vet väl en Örebroare förresten.. Hälsa Marjasin..:tummenupp

Väntar fortfarande på en minutiös granskning av flera hockeyklubbars ekonomi.. Lär vara fler som tar "allmosor" från skattebetalarna. Kanske Örebro med?..
Fast det är väl iofs en lågoddsare med ett sånt psykfall som Kåberg i laget. Han borde ju om allt står rätt till ha placeringsstöd direkt ifrån kommunen annars skulle han väl antasta gamla tanter eller oprovocerat slå sönder busskurer o dyl.:3freak
Ja just ja hur var det nu med fotbollsarenan t.ex? Den stoppade väl kommunen ett x antal mille i om jag inte minns fel?
Fiffel å myglande kommunpampar finns ju överallt, fast det vet väl en Örebroare förresten.. Hälsa Marjasin..:tummenupp

Fast Kåberg är ju ett spel för galleriet på isen om ni inte fattat det :D
Kolla Kåberg o Wessner när de möts, jävlar vad det gnabbas o hålls på, men de råkar va typ bästisar privat :D
Två vinnarskallar som vet hur man skiljer på livet på o utanför isen.

Oj, trampade jag på en öm tå :lol:rofl

Vänta lite nu, ingen är dömd för något. Skatteverket har väl synpunkter på kreativ skatteplanering, eller har du annan info?

Nej ingen är dömd för något, men alla som inte blundar förstår väl ändå hur det ligger till.
Vi kan ju ta o börja med hur han började bygga upp sin ekonomi, det var ju inte genom att knega med ett hederligt jobb osv, det var snarare genom att sälja olagliga kopior på typ spel o såndäringa.
Sen har han o hans kompanjon varit duktiga på att haka på privatiseringen av vården o lyckats med samma sak som flera andra lyckats med, skillnaden är att mängder av personer som gjorde samma sak faktiskt har åkt dit på det, kan man då tro att Falle o Kadra som är ett par av de som tjänat allra mest är ett par av de som faktiskt inte gjort nåt olagligt? Ptja.

Jävlar vilket tryck det var i Tegera igår. :hoppa
6 - 2 mot Timrå gjorde gott i hela kroppen! :)
Rögle nollat för andra matchen i rad. :3freak
Örebro fortsätter övertyga, Kung-Conny verkar faktiskt ha gjort skillnad.

Otroligt viktiga poäng!
Daladans daladans daladans!

KRIGARE! krigare! vilka jävla krigare!
För tillfället skiter jag i diskussionen om pengar hit och dit...För helvete laget är ÄNTLIGEN på väg upp igen!!:banana:banana

Jag som alla andra har svurit efter varje kvalserie att aldrig mer gå på en match, men ändå sitter man där när hösten kommer.. och NU äntligen händer de som man väntat på! wih!:tuttar

KRIGARE! krigare! vilka jävla krigare!
För tillfället skiter jag i diskussionen om pengar hit och dit...För helvete laget är ÄNTLIGEN på väg upp igen!!:banana:banana

Jag som alla andra har svurit efter varje kvalserie att aldrig mer gå på en match, men ändå sitter man där när hösten kommer.. och NU äntligen händer de som man väntat på! wih!:tuttar

Jaja, en match i taget, det är långt kvar på ks tyvär och mycket kan hända.
Tar vi ut nått i förskott så kommer det bara och biter oss i arslet i slutändan.
Men helt klart bästa chansen på mycket länge.

På tal om krigare, jävlar vad tobias forsberg tar stryk i varje match.. Han ger så mycket och får inte riktigt den uppskattning han förtjänar, nån mer som tänkt på det? Täcker skott, går in och tar alltid gruff framför kassen, kämpa kämpa kämpa. Har tänkte det hela säsongen, vilken lirare .. !

Jaja, en match i taget, det är långt kvar på ks tyvär och mycket kan hända.
Tar vi ut nått i förskott så kommer det bara och biter oss i arslet i slutändan.
Men helt klart bästa chansen på mycket länge.

nejnej sluta nu.. inga tyvärr, "men" eller "ta ut i förskott"... fan nu händer det! De ska inte gå fel denna gång:)

Idag hejar vi på bandyklubben från söder... :hihi

Jag vågar fan knappt tro't - men det ser bra ut. Hoppas det håller i sig. Närmast, retur på hemmaplan för våra KRIGARE och kanske lite mer bostongurka?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra