Allsvenska hockeytråden

Vet inte om du är ironisk eller gick bet på geografin, är väl typ 10 mil längre än från Sthlm eftersom man måste ta sig halva landet österut också o inte bara rakt norrut som från Sthlm.

Mera att jag är rätt kass på geografi, eller som jag brukar säga: Jag vore glad om jag hade lokalsinne...:)

Mera att jag är rätt kass på geografi, eller som jag brukar säga: Jag vore glad om jag hade lokalsinne...:)

:D Karlskoga ligger iaf lika högt upp i Sverige som Sthlm.
Så nu har du lärt dig nånting iaf, för att ta sig dit från Sthlm så är det bara att ta E18/E20 rakt västerut, så nu har du fått en update på lokalsinnet också :)

:D Karlskoga ligger iaf lika högt upp i Sverige som Sthlm.
Så nu har du lärt dig nånting iaf, för att ta sig dit från Sthlm så är det bara att ta E18/E20 rakt västerut, så nu har du fått en update på lokalsinnet också :)

:rofl:rofl

Efter många års krigande mot Dansken om Skåne förlorade vi till sist och fick dras med skiten...

Du är en riktig charmknutte du. Får vi vara kvar om vi lovar att behaga det nobla folket i den kungliga huvudstaden som är navet och ryggraden i vårt avlånga land? Snälla. Det verkar så otroligt....bra däruppe liksom.

Se dedär gick ju vägen, fy fan va nice.
Vi tycks ha hittat en värdig ersättare till Bellisimo.

Man får gratulera! Men har du sett vilka som lirar den tredje? DET blir spännande!:fakta

Ja man tycker väl att djurgården borde kommit in i det höga tempot som råder i allsvenskan jämfört med elitserien o kanske ett par NHL spelare är med då? Så det borde bli en fin värdemätare :D

Ja man tycker väl att djurgården borde kommit in i det höga tempot som råder i allsvenskan jämfört med elitserien o kanske ett par NHL spelare är med då? Så det borde bli en fin värdemätare :D

Jag tror snarare att tempot är lägre i AS än i ES, problemet för Djurgården är dom inte spelar som ett lag, och det funkar inte! Men jag hoppas att Douglas Murray och kanske Patric Hörnqvist är klara då, det skulle vara roligt att se dom spela!:)

Då så Pluggen. Ikväll smäller det. Tydligen fegade Murray ur.. :)

Om du tar dig ner så bjuder jag på en Gravöl efteråt!

Då så Pluggen. Ikväll smäller det. Tydligen fegade Murray ur.. :)

Om du tar dig ner så bjuder jag på en Gravöl efteråt!

:rofl:rofl Han blev väl rädd att han skulle bli uppäten till kaffet...:D tack för erbjudandet, kan jag ha det innestående?:D

Kul å se ett samspelt Leksand snurra upp SSK igår även om det började med två bakåtmål. Smolket i bägaren är att de fortfarande är så ineffektiva. 2-0 till SSK efter andra trots 11-24 i skott visar på samma ineffektivitet i avsluten som mot Troja Ljungby...

Last edited:
Kul å se ett samspelt Leksand snurra upp SSK igår även om det började med två bakåtmål. Smolket i bägaren är att de fortfarande är så ineffektiva. 2-0 till SSK efter andra trots 11-24 i skott visar på samma ineffektivitet i avsluten som mot Troja Ljungby...

Vill du se ett gäng som inte spelar som ett lag och är ruggigt ineffektiva så titta på DIF, hopplösare än dom får man leta efter...

Det verkar som att det blir mycket folk på Malmö - DIF...:)

Vill du se ett gäng som inte spelar som ett lag och är ruggigt ineffektiva så titta på DIF, hopplösare än dom får man leta efter...

Det var den stora behållningen igår, se ett Leksand som spelar runt och kan etablera spel i offensiv zon. Känns som om de spelat ihop laget sedan förra året. En fördel med att bygga på eget material och inte bara köpa in nya legoknektar som skall hitta sin plats i slutet av sommaren..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti