Allmänt snack

Så ska den se ut, är det någon som säger emot ska jag olla eran kudde

Bifogat

• BMW_Superbike_S1000R.jpg
    BMW_Superbike_S1000R.jpg
    60.7 KB · Visningar: 51
Tack som fan allihop. Känns riktigt bra =)

Verkar som de tagit bort mc-parkeringen på stortorget nu när de bygger om. Nån som vet var det mer finns såna så man kan stå gratis i stan? Enda andra jag känner till är vid södergaraget. Det tråkiga är att jag jobbar vid stortorget, så det är tråkigt att de tagit bort den.

Tack som fan allihop. Känns riktigt bra =)

Verkar som de tagit bort mc-parkeringen på stortorget nu när de bygger om. Nån som vet var det mer finns såna så man kan stå gratis i stan? Enda andra jag känner till är vid södergaraget. Det tråkiga är att jag jobbar vid stortorget, så det är tråkigt att de tagit bort den.

Kan man få p-böter om man står på en plats som inte är menad som mc-parkering men som inte är ivägen för någon annan, typ cykelställ??

Kan, kan du säkert.. men jag tror inte dom lappar dig.
Jag har parkerat lite här å där.. bara man ser till att inte stå ivägen verkar det vara lugnt

Har hört att man ska ta lappen med sig i fickan, men det måste ju leda till att man får bestrida eftersom de lär sätta en p-bot där. 250 kr var väl dock rätt så billigt för en bot, trodde de låg på minst(!) 300 kr.

Ifall man får ta med den o visa efter så kan man ju, om man fått en bot, fråga om man får en p-lapp från nån bilist som ska köra därifrån och som gällde under tiden du fick boten :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph