Allmänt snack

Måste brilljera att jag tog ÅRETS första tur med gammelhojen idag! Går att drifta fint på rullgruset! SUCK IT!!

Hmm,, Det här gjorde mig lika deppig som i höstas, när ja ställde in hojen :P

jaa grabbar snart är det dags att ta en tur !!! sugen som fan !! hoppas changco är klar snart!! vilka ska ut och köra i helgen då!!?:yoparty

Hallå! Snart dax för första service ! Vad blir närmsta och bästa stället om man har kawa? karlbarks tog ej grönt :( va tror ni? mvh D

hm, prova Mc centralen..

men enligt egen erfarenhet, så tar dom överpris så det bara skriker om det, vet inte om det är därför att jag har den hojjen som jag har, eller att dom försökte tutluras lite.

Prisförslag på ett nytt luft filter till min, 700kr, köpte ett på ebay för 20kr.. lol

typ den skilnaden är det..

I Dag var jag ute å lekte med megafon påskruvad! Riktigt kul dag:) klar rensad häck å sen veck med orginalblåset fotpinnar mm... Nu börjar ninjolina ta form!!! Hell Yeah

http://www.youtube.com/watch?v=2tDt5wp3N9g&feature=channel_page

Det hördes inget från megafonen på filmen eller är det bara min dator som vägrade sprida detta ljud? Du har inget åkt något på hertig karls allé idag eller? Har suttit här i sin lya och hörs massa motorcyklar dra förbi, snacka om ljuvlig ljudvall! :Bugar

Har suttit här i sin lya och hörs massa motorcyklar dra förbi, snacka om ljuvlig ljudvall! :Bugar
Suttit hos ett par kompisar på hertig kalle ikväll med och kan bara hålla med. Underbar wall of sound. Speciellt en, vad som lät som en sportig v-twin, har ljudit över allén ett antal gånger. Nästan så att man fick rysningar. :)

Suttit hos ett par kompisar på hertig kalle ikväll med och kan bara hålla med. Underbar wall of sound. Speciellt en, vad som lät som en sportig v-twin, har ljudit över allén ett antal gånger. Nästan så att man fick rysningar. :)
V-twin du lär inte kunna sova utan mardrömmar.

I Dag var jag ute å lekte med megafon påskruvad! Riktigt kul dag:) klar rensad häck å sen veck med orginalblåset fotpinnar mm... Nu börjar ninjolina ta form!!! Hell Yeah

http://www.youtube.com/watch?v=2tDt5wp3N9g&feature=channel_page
Filmen är borta, ja du får visa den någon dag.

Last edited:
V-twin du lär inte kunna sova utan mardrömmar.

Filmen är borta, ja du får visa den någon dag.

Va Fan!! Jag föddes på ett packmopeds flak på en bondgård i nyhammar där datorer endast är nåt man kanske fick se på svartvit 12"tv hos grannen snus Erik när han bjöd in på fest en gång om året! klippet funkade ett tag ,men sen vart det musik i stället för kåtvrål:va jag Ska göra ett nytt försök:)

Varvstop vid hertig karls alle nummer 64 ""

Är det som gäller nu.. då jag bor hos en polare. :yoparty

Last edited:
Varvstop vid hertig karls alle nummer 66 "slutet vid baronbacken"

Är det som gäller nu.. då jag bor hos en polare. :yoparty

Det får vi ordna ;)

Ja eller hur:D
Rätt skönt att man får sin lilla dos trotts att man inte är ute och gasar själv?:)

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...