Allmänt snack

Regn är skit, snö är kul när du tar ut crossen på isen med dubbdäck, se så åk och handla dig en leksak.

Garage plats :) för en till 250 då?
Vet inte vart jag skall ha allt när jag flyttar till Norr i april...
Bilen kommer få stå ute, hojen (firebladen) vet jag ännu inte vart jag skall ha den och även en cross.. delikates bekymer kommer någon säga...:näsblod

Garage plats :) för en till 250 då?
Vet inte vart jag skall ha allt när jag flyttar till Norr i april...
Bilen kommer få stå ute, hojen (firebladen) vet jag ännu inte vart jag skall ha den och även en cross.. delikates bekymer kommer någon säga...:näsblod
Gör som alla andra parkera den i mitt garage, beror det bara på att du inte har någon stans att ställa den så går det att ordna.

Handla nu snålkuk

Håller på å kolla bland fastighetsägare efter ett mekgarage...
än så länge är vi 3 st... men är vi fler kanske man kan locka till sig en stor fin lokaaaaaaaaaal :D

Har redan ett vardagsrum/meklokal på 40kvm.

:D :D

än så länge är vi 3 st... men är vi fler kanske man kan locka till sig en stor fin lokaaaaaaaaaal :D

Skulle vara fint, hör av dig gällande pris och vad som kommer gälla, dvs. låsning/säkerhet mm... :tummenupp , kostar det inte skjortna så kan du räkna med mig, vill inte belasta Changos vardagsrum eventuellt sovrum med en till hoj och delar :D

Last edited:
i såna här lägen kännes det rätt skönt att ha tillgång till 2 garage... 1 mitt i stan på 80kvm, och ett i kårsta på 120kvm.. :D

Måste själv ha garage till vintern, som snart är här :huvet
så jag är på, då kan vi säga att vi är 4a som söker nu da!? :)

Last edited:
nu har man även köpt sig en moppe.. en Baotian Freedom.. :D
Nu skall bilen säljas och pendlas i friska luften.. går det köpa dubbdäck till moppe :D:D:D

nu har man även köpt sig en moppe.. en Baotian Freedom..
Nu skall bilen säljas och pendlas i friska luften.. går det köpa dubbdäck till moppe

Jag körde en Baotian Retro med dubbdäck som jag beställde på http://www.dapra.se/scooter-bilder.html
men vissa kör med friktionsdäck o tycker det funkar bra. Men med dubbdäcken på fin kall vinterasfalt var den roligt halfotad om man provocera fram det...............sen vid trafikljusen när bilar har polerat hjulspåren (när det var snö,vill säga) drog man långa burnisar :D

Jag körde en Baotian Retro med dubbdäck som jag beställde på http://www.dapra.se/scooter-bilder.html
men vissa kör med friktionsdäck o tycker det funkar bra. Men med dubbdäcken på fin kall vinterasfalt var den roligt halfotad om man provocera fram det...............sen vid trafikljusen när bilar har polerat hjulspåren (när det var snö,vill säga) drog man långa burnisar :D

hehe, va coolt, körde du länge med den? Måste väl ändå varit lite kyligt och köra över vintern, men modigt dock :)

hehe, va coolt, körde du länge med den? Måste väl ändå varit lite kyligt och köra över vintern, men modigt dock :)

Körde 2 vintrar men när det var för jävla kallt då tog jag bilen, jag hade rånarluva under crosshjälmen o en varm jacka o bra handskar..........långkallingar när det var kallare än -5. Benen får ju knappt nån kall fartvind överhuvudtaget. Skaffade moppen bara för att om man köpte en SJ-pall med 4 moppar så betalade man bara ca 3500 kr/moppe.:tummenupp
Sen trimmade jag den lite lagom så den gjorde lite drygt 60 km......
/Jim

nu vart man ju nästan nyfiken!

vad kan det ha varit för bild? måste ju ha varit en väldigt vulgär bild, om man nu ska bli bannad for life för en sådan?
någon som sparade den och vill visa? (:

Skicka gärna priser osv på tryck så ska ja kolla med en polare om han kan gå ner lite billigare :D Han har precis startat ett tryckeri/designföretag å letar lite jobb

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul