Allmänt snack

What a fuck!

Öl, flickor...ÖL!
När fan ska vi ses och dricka öl, rapa, fjärta och snacka om senaste ligget?:rolleyes:

ja drar till tjåkkhållm ikväll.. håller tummarna för att snön håller sig borta.. täntke provköra lite hojar å se om man hittar nåt skoj!!

Street triple vore smask :D

Bankörning!

Nu är vi inne på mars. Börjar planera för bandagar i vår och sommar. Tänkte kolla hur det ser ut för er. För min del blir det mest Gelleråsen, Kinnekulle och Sviestad. På hidghsider.se finns det en rätt så bra bankalender. BIKE-dagarna är under v30 i år. Sedan får man fundera på årets nyhet med äkta roadracing: "Göteborg Cityrace" i samband med Prosuperbike helgen v24 (som åskådare förstås:hihi )

Köpte mig ett ruckel som jag måste renovera, bygga pool mm., så har man tid och några slantar över så blir det att åka så mycket man kan.

Nu är vi inne på mars. Börjar planera för bandagar i vår och sommar. Tänkte kolla hur det ser ut för er. För min del blir det mest Gelleråsen, Kinnekulle och Sviestad. På hidghsider.se finns det en rätt så bra bankalender. BIKE-dagarna är under v30 i år. Sedan får man fundera på årets nyhet med äkta roadracing: "Göteborg Cityrace" i samband med Prosuperbike helgen v24 (som åskådare förstås:hihi )

Gelleråsen ska jag åka så mycket jag kan i år! :yoparty

En annan håller på och blir hus ägare i Norra Bro... paranoid känsla från att gå från lya till hus.. :ätapiller

Blir en inflyttnings fest, members är välkomna :tummenupp

En annan håller på och blir hus ägare i Norra Bro... paranoid känsla från att gå från lya till hus.. :ätapiller

Blir en inflyttnings fest, members är välkomna :tummenupp

Jahaja... men vi tuffa snygga hängaraondz dårå? :confused: :confused:
:(

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...