Allmänt snack

haha, jag fick "stryk" av en jänta på krogen inatt, var påväg in till ett annat dansgolv och det var trångt som fan. Som vanligt får man ju knuffar i ryggen och jag råkade stöta till henne lite, med betoning på lite. Resultatet var att fanskapet (ja hon såg inge bra ut) vände sig om snabbare än lucky luke och drämde till mig med väskan rakt i ansiktet och började nypa()mig i kinderna.

Tog snabbt tag i hennes handleder och frågade vad fan hon höll på med, "du tar inte på min röv, fattar du!!!?" fick jag till svar, "i dina drömmar tjejen" fick hon tillbaka sen släppte jag handlederna och gick, efter att ha hunnit få ytterligare kanske 2-3nyp i kinderna

Jag tror någon hade "sylt i kanoten"

haha, jag fick "stryk" av en jänta på krogen inatt, var påväg in till ett annat dansgolv och det var trångt som fan. Som vanligt får man ju knuffar i ryggen och jag råkade stöta till henne lite, med betoning på lite. Resultatet var att fanskapet (ja hon såg inge bra ut) vände sig om snabbare än lucky luke och drämde till mig med väskan rakt i ansiktet och började nypa()mig i kinderna.

Tog snabbt tag i hennes handleder och frågade vad fan hon höll på med, "du tar inte på min röv, fattar du!!!?" fick jag till svar, "i dina drömmar tjejen" fick hon tillbaka sen släppte jag handlederna och gick, efter att ha hunnit få ytterligare kanske 2-3nyp i kinderna

Haha fy fan! :D

Haha... ja smacka en brud på arslet för några helger sen ba för ja kände fört, hon vände sig fort som ba fan o börja skälla på närmaste person, o de va ju såklart jag som stod närmast..
Men ja satte in defensiven direkt o påpeka att de kunde vart vem fan som helst..:D
Hon va inte heller så fager... de e nåt me dedär ofagra flickorna, de måste va att de inte e lika vana som de fina flickorna att bli spankade på röven så de blir arga när nån väl gör de..

Man ska inte vara full och försöka göra bakåtvolt :D

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    96.5 KB · Visningar: 52
  • 2.jpg
    2.jpg
    94.8 KB · Visningar: 49
  • bittebackflip.jpg
    bittebackflip.jpg
    95.2 KB · Visningar: 58
  • 4.jpg
    4.jpg
    95.6 KB · Visningar: 49
Now get outta here.
huuh, you fool get the fuck out!
mmhhhm
You ready?

Så vad har alla för vinternöjen, cross, isbil eller lägger sig alla i ide och tar en sup varje lördag?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti