dj_mackan2001
Suicidal MC
Så nu kan du ta bort din lilla moppe du har massa bilder på
Kul för dig, täck våran gata i rök nästa gång du sätter dig på den!
A ja måste bara styra lite nya bilder.. har inte kommit så långt än.. men de kommer ska du se..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så nu kan du ta bort din lilla moppe du har massa bilder på
Kul för dig, täck våran gata i rök nästa gång du sätter dig på den!
Vad är det för hoj nu du har köpt?3150332härligt me ny hoj..
nuu ska jag åka o brumma runt gelleråsen... haaajrå...
Vad är det för hoj nu du har köpt?
Har du bosatt dig på åsen?
Jaha så igår kl 1åkte man iväg till Sala för att köpa sig en rally/folkrace/mosa bil (Opel omega -88) prutade 1/3del av priset, men det var första gången jag har sett en rostfri opel. Vem ska jag köra in i först?
Ps paintboll gör ont så det kan man inte syssla med.
Jaha så igår kl 1åkte man iväg till Sala för att köpa sig en rally/folkrace/mosa bil (Opel omega -88) prutade 1/3del av priset, men det var första gången jag har sett en rostfri opel. Vem ska jag köra in i först?
Ps paintboll gör ont så det kan man inte syssla med.
För att den är snabbare än min sketna BMW, sen att jag kör ifrån din bil är en annan 5a. Sen är det inget spackel på den den är den finaste bilen jag sett tills jag sätter den i krilles bil när han hämtat en.
Vem är det som haft sönder min BMW3154163Ja med din körteknik så håller den max 1 vecka.![]()

Vem är det som haft sönder min BMWMen riktigt skön lammeldiff är det på den bratwursten kan slänga sig i väggen.....
Ps. Varför skrev jag om paintboll i denna tråd, den här tråden ska enbart handla om mig.![]()

Haha viker mig av skratt, kommer från killen vars bil inte fungerat en vecka i sträck. Min bil låter som en rallybil och används därefter.3155510Att du köpte ett röttet objekt som inte håller för "lite" misshandel är inte mitt problem![]()
Haha viker mig av skratt, kommer från killen vars bil inte fungerat en vecka i sträck. Min bil låter som en rallybil och används därefter.
SKit samma kommer ändå sparka omkull dig på fiddyn,

För att den är snabbare än min sketna BMW, sen att jag kör ifrån din bil är en annan 5a. Sen är det inget spackel på den den är den finaste bilen jag sett tills jag sätter den i krilles bil när han hämtat en.
)Bilens skick den är mycket vacker, snart är den även i acceptabelt skick. Dock vet jag inte om jag vill sälja men allt är till salu....
Måste ha mig 2 bilar om särkrille ska ut på vägarna snart....
3157370Hänger inte särkrille jämt på stan med tjejen....han behöver ingen bil....jag å andra sidan ska renovera köket och en bmwkombi med drag låter kanon för min del.(även om den läcker olja som f.n)
P.S.. Är det någon som ska ge sig ut i kromhavet på Hjälmaren runt?
Brukar han sitta och hålla hand inne på ditt jobb när han håller frun sällskap? Tell me!|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!