Allmänt snack

Bli min däcksponsor och jag ska köra skiten ur S3 klassen :yoparty

Låter bra, köper du 17" så kan du nog få ett par gamla däck. :)

Men tills dess kan ni komma ut och kolla tävling på lördag, och ännu hellre vifta med flaggor så får ni käk också. :tummenupp

Tyckte jag såg vår vän changco idag ute i Västhaga. Röd/vit R1:a med streetfighterstuk finns väl inte så många? Gick lungt och fint i alla fall. Inga weelies:D

Var tyvärr inte jag hade det varit jag hade jag åkt på bakan direckt!!!11! Men det var säkert min fighter. Om en par veckor hoppas jag att jag är redo för lite glidar åka!

Vad det nån här som vart stannad av länsman typ vid statiol på norr? Tror det va en R1 streetfighter... röd. Taskigt....

Nu är det dags att plocka fram hojarna igen, det blir en 250-klass på tävlingen i september till ett jävligt förmånligt pris. :tummenupp

Fasen, jag som trodde att det inte fanns knappt några sporthojar i stan längre, men så var jag och kikade på lite streeträjs i fredags och jädrar vad sporthojar som var där. Dock vet jag inte om det var någon härifrån men man kan ju undra vart alla håller hus annars. Skoj iallafall!

/perris

Perris det var fjollor härifrån :D Gsxrabuser var faktiskt ute och smiska sin hoj för första gången på väldigt länge....

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet