164 på rullen
Fast kanske ändå inte ?? ;-)
*Foxen* skrev:ok, kanske var 250:- han sa då![]()
Jo , vi har ju inte riktigt berättat sanningen för Tomasol !
Det kostar bara 200 men vi tycker han kan gott betala 250
för han tjänar ju tecknat med stålars

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*Foxen* skrev:ok, kanske var 250:- han sa då![]()

Tomasol skrev:Jag och en polare ska åka, tror även att jag ska ta med mig lite gridgirls![]()
Och du Bagarn kan väl komma också så ska jag blåsa om dig på banan så strumperna snurrar runt fotlederna på dig![]()
![]()

164 på rullen skrev:Va det dig jag såg svettig å ny motionerad vid sidsjön häromdagen ( fre ) tror jag ? eller hade du fått soppa torsk![]()
Tomasol skrev:Nu på måndag är det åkning igen så kom igen nu det är ju 211 SH medlemmar från sundsvall så det borde kunna komma fler än 4-5 st från stan ???
Och skyll nu inte på gatufesten å massa annat...... Det är på bana man lär sig att använda en sporthoj som den ska användasoch du blir en bättre förare på allmänväg samtidigt, tillexempel när du vet hur jäkla mycket du kan lägga ner om du skulle komma för fort in i en kurva. Själv så tycker jag att det alltid går för sakta
![]()
Jamen jag är rädd att vurpa säger du ja det är sant att det kan hända men rädslan är till för att övervinnas och sanningen är den att det är större sannolikhet att du vurpar/råkar ut för olycka på allmänväg så igentligen så borde man sluta åka på allmänväg![]()
Med mina 9 år och 5 vurper(1 på bana) på sporthoj så törs jag nog säga att det 90% större chans att nåt händer på allmänväg.
Om du nu är en sporthojsåkarposör så kan jag bara säga att du inte vet vad du går miste om. Banåkning är sjukt kul och ger en härlig kick![]()
Skriver bara detta för att fler ska ta sig mod och uppleva denna underbara känsla![]()
See you up there
/ Tomas
Så sant Tomas. Men som du vet brukar Balkas och jag bara sitta på plattan och posa. Vi kör egentligen inte hoj. Det är bara ett substitut för bussen.Tomasol skrev:...Jamen jag är rädd att vurpa säger du ja det är sant att det kan hända men rädslan är till för att övervinnas och sanningen är den att det är större sannolikhet att du vurpar/råkar ut för olycka på allmänväg så igentligen så borde man sluta åka på allmänväg![]()
Med mina 9 år och 5 vurper(1 på bana) på sporthoj så törs jag nog säga att det 90% större chans att nåt händer på allmänväg...
Bosse.B skrev:Är det någon mer allmänhetens körning på midlanda i år??
Per skrev:Är det någon allmänhetensåkning ikväll eller nästa måndag?
norrlansguld skrev:Det är i kväll det vet jag, har inte en aning om hur det är nästa måndag.
Per skrev:Är du hundra på det? Hittade bokningssidan och där står det inget om ikväll?
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|