Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, såg det där om årets talare. Håller ändå fast vid att han var kass på att artikulera och att inte staka... Tyckte det blev lite för många felsägningar... Sen tycker jag han låter som en fjolla och det är också lite störande. Men han ska ha stor eloge för att han inte behöver läsa innantill...
Hur är det relevant? Jag är för det första inte utsedd till årets talare och för det andra så utger jag mig ej heller för att ens vara en talare. Med ditt resonemang kan man alltså aldrig någonsin klaga på en artist i vilken form som helst?
Så för att jag ska få tycka att hans utnämning till årets talare är felaktig så måste jag själv vara en bättre talare?
Så för att jag ska få tycka att hans utnämning till årets talare är felaktig så måste jag själv vara en bättre talare?
ok... Får man fråga varför ?![]()
Frågar du mig?
Hänger inte med i hans resonemang direkt. Vad fan har Kina och Indiens ledare att göra med allmänblidning för det första? Och basketspelare? Hade de varit av intresse för allmänheten så ok, då hade jag gått på hans linje.
Men nu är han som sagt bara en överbetald talare som dessutom är riktigt kass som talare. Fjollig eller ej, han måste för fan ta sig i kragen och lära sig andas.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |