ALLMÄN BANKÖRNING: 4e Juli - Gelleråsen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Arrangeras av Victor Zuber

Plats: Karlskoga
Tid: 9-17 1tim lunch
Dag 4 Juli
trafikförsäkrade motorcyklar
endast 2 grupper a 20 personer ALLTSÅ OTROLIGT MYCKET KÖRNING!!!!
pris: 1000:-

Erfaren mekaniker kommer att finnas på plats för fjädringsexpertis.

vid annmälan och frågor kontakta mig via mail bandag@zuber.se
Trevlig midsommar!!
/Victor Zuber

Låter klart lockande men 1000 pistoler är lite svettigt för en dag, oavsett hur mycket man får köra (man ska ju orka också).
Hoppas ni som åker får en bra dag :tummenupp

Jaa 1000 tändstift för en heldag är lite mkt hellre 500 o en kölappsapparat vid utslåppet så man känner sig som hemma i konsumbutiken :hihi

Bandagar med 200 pers o ständig gulflagg ute är modellen :lol

NEJ inte 4:e juli!?! Man ska köra på Kinnekullebanan juh den 4:e!! :huvet

Jag var på hugget i våras men svaret kom ju för sent.
Problemet är att jag planerar sommarens aktiviteter med semestrar mm redan Mars / April .

Last edited:
Underbar dag! Tack för ett kanonbra arrangemang!

Det var en fotograf där som tog ett gäng bilder, finns han här? Eller vart får man tag på han?

Hagster skrev:
Underbar dag! Tack för ett kanonbra arrangemang!

Det var en fotograf där som tog ett gäng bilder, finns han här? Eller vart får man tag på han?

Det är nog mig du menar, svarta brallor med vitt tryck och vit tröja? Bilder kommer på http://mofoto.se när jag hunnit sortera dom (räknas detta som smygreklam så ber jag om ursäkt). Koncentrerade mig i första hand på att ta bilder av Jimmy Borgh men en och annan slank med också :-) Återkommer när jag lagt upp dom.

Edit: Ledsen Hagster, verkar inte finnas någon bild på dig. Jag kom dit vid 15:30, slutade du köra strax därefter eller har jag lyckats med konststycket att inte ha en enda bild på dig ändå?

Last edited:
Micke O skrev:
Det är nog mig du menar, svarta brallor med vitt tryck och vit tröja? Bilder kommer på http://mofoto.se när jag hunnit sortera dom (räknas detta som smygreklam så ber jag om ursäkt). Koncentrerade mig i första hand på att ta bilder av Jimmy Borgh men en och annan slank med också :-) Återkommer när jag lagt upp dom.

Edit: Ledsen Hagster, verkar inte finnas någon bild på dig. Jag kom dit vid 15:30, slutade du köra strax därefter eller har jag lyckats med konststycket att inte ha en enda bild på dig ändå?

Det är nog du.

Inte? Silver R1, röd tank. VET att du (nån?) tog bilder på mig iaf. Poserade stenhårt genom att göra V-tecknet in i kameran i depåböjen ju :D

Hagster skrev:
Det är nog du.

Inte? Silver R1, röd tank. VET att du (nån?) tog bilder på mig iaf. Poserade stenhårt genom att göra V-tecknet in i kameran i depåböjen ju :D

Jasså den hojen - jag letade efter bilder på hojen på bilden man ser om man klickar på ditt nick. V-tecknet blev tyvärr inget som är värt att kalla bild men jag har ett par halvbra på dig. Håll ut, ska börja sortera och Photoshoppa nu.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti