Allihop !

ja.. det hade ju vart nått...

får vi nog ta o tänka vidare på tycker jag!

mvh robban

Du har väl ny tjej hon kan väl köra ;)

någon sovplats kan jag säkert ordna jag tror att C@rro,bunza och det gänget ska komma från borås iaf

det finns alltid någon som kan köra :) hehe nån stackare som får vara nykter
ska det bli två hårda helger på raken då :yoparty kanske int är fel
skål då :fyllisar

det finns alltid någon som kan köra :) hehe nån stackare som får vara nykter
ska det bli två hårda helger på raken då :yoparty kanske int är fel
skål då :fyllisar

Sitter på Svenska Rallyt denna helg och är inte nykter, krävs mycket brännvin för att hålla värmen i dom kalla värmlandskogarna.:D

Hmm blir det någe bowling i borås nu då, eller får du bara festa en helg i raken och funderar på om du ska festa i borås eller i gbg:arsele

klart det blir bowling.. och DU ska med!!!

nej.. får ju bara feste en helg i månaden vettu.. :pannkyss

ja o det verkar ju som trådstartaren kan vara med då ja ! :yoparty det ska bli skoj ,,

får se vilka som träffar varandra innan detta nere på bowlingen o tjuvtränar hahah

får la presentera mig. har hängt på forumet ett rätt bra tag men aldrig skrivit i borås delen.

känner robb här iaf...vad ajg vet. döljer sig säkert nån annan bekant bakom nicken.

heter iaf jonas
körde en vtr 1000 halva förra sommarn å en gixxer 1000 andra halvan tills jag skrotade den. nu står en annan gixxer 1000 å väntar på sommarn:tummenupp

och fest är alltid trevligt.

får la presentera mig. har hängt på forumet ett rätt bra tag men aldrig skrivit i borås delen.

känner robb här iaf...vad ajg vet. döljer sig säkert nån annan bekant bakom nicken.

heter iaf jonas
körde en vtr 1000 halva förra sommarn å en gixxer 1000 andra halvan tills jag skrotade den. nu står en annan gixxer 1000 å väntar på sommarn:tummenupp

och fest är alltid trevligt.

tja.. men jonas... klart du ska mee o böwwla!

mvh robb

Klart jag ska, en får va jävligt sjuk för att banga fest och min hjärnskakning är ju inte så att den stör längre:yoparty

så gött.. ja... därtill kan väl inte en hjärnskakning räknas eller? hmm.. :yoparty

Man måste ha läkarintyg om man är borta från jobb länge och man får sjuklön... så, jo det räknas nog som sjuk:såjaponken

neee.. bara komma förbi i vårat garage så ska jag ta hand om dej..:pannkyss

jaman, ja e på. styr upp nåt bara.... du har mitt nummer bara ringa.

japp.. det är uppstyrt redan... slår en pling när det blir dax..

Last edited:
Oj missade denna tråd!
Men av förklariga skäl så får jag nog utebli :tuttar

Ses på vägarna istället ;)

Revbenen har nog återfått sin ursprungliga form tills dess, så jag kanske dyker upp ja me. :)

Back