Allihop !

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
God fortsättning alla ! vi borde bli bättre på o träffas, alla som hänger här på SH,,,, jag har träffat endel av er men det vore kul o få ett ansikte på oss:arsele ..... kan vi inte skriva ett datum här i denna tråden som vi träffas någonstans o gör något ihop antingen krogen eller bara grillar korv tillsammans ? bara vi förenar oss för vi är ett bra gäng som håller till här ju !!!

ha det gött nu ,,,,,,,,,,snart e det påställning

Absolut, en mycket bra idé, har ganska öppet i min kalender. Upptagen 27jan och helgen 7-8 feb annars ser det ganska lugnt ut.

alltid kul när det händer något

gott nytt år på er alla

detta tycker jag låter riktigt skoj!

bra idé mackan.. du har dina ljusa stunder du oxå tydligen! hehe..

mvh robban

Vad sägs om att preliminär boka lördagen 2 feb, har lönen hunnit o komma in också. Kanske förfest hos någon här med lite film och hojsnack för att sedan kanske gå ut och bowla lite kanske, kom med förslag grabbar.

Anderson skrev:
2689728 Vad sägs om att preliminär boka lördagen 2 feb, har lönen hunnit o komma in också. Kanske förfest hos någon här med lite film och hojsnack för att sedan kanske gå ut och bowla lite kanske, kom med förslag grabbar.

jag är på! låter som ett superföslag? men jag förslår diskoböwwla:tummenupp

robb skrev:
2691026 jag är på! låter som ett superföslag? men jag förslår diskoböwwla:tummenupp
Det va la diskoböwwla ja mena, nån som har ett bra förfestarställe centralt. Kan gärna vara hos mig men vi ligger ju inte så centralt.

kul om vi blir några stycken..

2:a februari är nu bokad! i min almanacka iaf! hehe:yoparty

mvh robban

robb skrev:
2693213 kul om vi blir några stycken..

2:a februari är nu bokad! i min almanacka iaf! hehe:yoparty

mvh robban
Låter kanon, godkänner alla andra 2:a feb också så bokar vi det. Kanske trådskaparen själv vill ha ett ord med i leken.

Anderson skrev:
2693542 Låter kanon, godkänner alla andra 2:a feb också så bokar vi det. Kanske trådskaparen själv vill ha ett ord med i leken.

näääfan.. skit i honom.. han kan hitta egna kompisar.. :D :D :D han är väl ute på jobb i öllandet tyskland o vet inte om han har nät där..

Det hade la inte gort ont med en sammankomst då nej. Preliminärbokar i almanackan.

Edit: Är det bara i min almanacka som 2 feb är en fredag? Kan det vara den 3:e det syftas på? :va :tungan

Last edited:
Fireblejd skrev:
2697984 Det hade la inte gort ont med en sammankomst då nej. Preliminärbokar i almanackan.

Edit: Är det bara i min almanacka som 2 feb är en fredag? Kan det vara den 3:e det syftas på? :va :tungan

Stämmer mycket bra, jag som kollade lite fel. Menar naturligtvis lördagen den 3:e

ich bin im deutchland und bier drinken javooooool eller vad fan det heter och sa jobbar jag lite med :tungan .. jag far väl med kolla om jag kan da med den 3:e är inte säker men det kommer väl fler tillfällen far vi hoppas..
jag vill köra inomhus paintball om det är o tänka pü har inte gjort det i boras än !

klart att den 2:a är en fredag... får ni inte supa o leva jävel på fredagar utan bara på lördagar eller? :pannkyss

men lördag är oxå helt ok...även om jag tycker fredda är bättre...

klart att den 2:a är en fredag... får ni inte supa o leva jävel på fredagar utan bara på lördagar eller? :pannkyss

men lördag är oxå helt ok...även om jag tycker fredda är bättre...

Okej, en liten omröstning kanske, fredag är helt okej för mig med. Nån som är upptagen någon utav dagarna så rättar vi oss efter det.

Back