Allihop !

ni ser ut att haft bra sköj på bowlinge. jag och johan lyckades hamna i gbg tyvär. ångrar starkt å känner mig som en svikare. hoppas de inte ställde till problem med banorna.....

förfesten var mycke trevlig iaf. och blir säkret mer ggr detta. bra billy som ställde upp med lägenhet...:)

ja men hallå ! helvete vad jag sov länge i lördags ! helt slut,, tack billy för förfesten o det va roligt att träffa er andra vi synes väl igen antar jag

haha.. vaknade runt 16-tiden idag.. phuu... sen måste jag oxå tacka alla för igår.. sikket jävla röj det va !

du har inte någon bild där david åker på spö i armbrytning.. spelar ingen roll om kortet är med höger eller vänsternäven.. han va lika klen i båda.. :)

mvh robban

Kollade just om jag hade fler kort med armbrytning:rolleyes: Men tyvärr så va det kortet här på sporthoj det enda jag hade med Andersson o co:hihi Har ingen aning om vem som tog det bara :confused: Men det blev ju bra iaf :tummenupp

Kollade just om jag hade fler kort med armbrytning:rolleyes: Men tyvärr så va det kortet här på sporthoj det enda jag hade med Andersson o co:hihi Har ingen aning om vem som tog det bara :confused: Men det blev ju bra iaf :tummenupp

Pga medlidande för Sundell så visar vi inga fler kort från den brytningen:D
Riktigt jävla skoj var det iallafall. Ser fram emot en repris.:tummenupp

Pga medlidande för Sundell så visar vi inga fler kort från den brytningen:D
Riktigt jävla skoj var det iallafall. Ser fram emot en repris.:tummenupp

haha..

ja.. de va riktigt skoj o hoppas även jag på en repris!

men jag kände att det hade kanske vart roligare o suttit ner o snackat lite mer än vad vi gjorde nu.. de få timmarna vi var hos billy hade jag mycket väl kunnat sitta några till.. även om bowlingen var görsketaskoj oxå!

mvh robban

haha..

ja.. de va riktigt skoj o hoppas även jag på en repris!

men jag kände att det hade kanske vart roligare o suttit ner o snackat lite mer än vad vi gjorde nu.. de få timmarna vi var hos billy hade jag mycket väl kunnat sitta några till.. även om bowlingen var görsketaskoj oxå!

mvh robban

kan juh inte hjälpa att ni var så dryga innan ni kom hehe

Hallå!!
Jag e lite seg jag, men skyller på att mitt internet fortfarande inte komit igång hemma ;) Jag tackar oxå för en trevlig bowlingkväll, var riktigt skoj att träffa lite SH från lilla Borås. Nästa gång ska jag se till att inte behöva jobba tidigt dagen efter så jag oxå kan hänga med o festa :) Ha det gott o syns vi inte innan isen försvinner syns vi så fort vägen torkat upp :) Puz på er

ska du bygga en ny trike nu eller? hehe

nää denna gången blire inget byggande hehe
ska la försöka sälja lite prylar
lr lura föräldrarna att det ser ut som jag säljer medans
jag bara står å har gott hehe :)

ska ni ner lr?

nää denna gången blire inget byggande hehe
ska la försöka sälja lite prylar
lr lura föräldrarna att det ser ut som jag säljer medans
jag bara står å har gott hehe :)

ska ni ner lr?

vet inte riktigt än. .men vårat garage ska ner o kika lite iaf.. så jag kanske hänger på.. får se.. känner att man såg nog det mesta i sthlm..

mvh robban

vet inte riktigt än. .men vårat garage ska ner o kika lite iaf.. så jag kanske hänger på.. får se.. känner att man såg nog det mesta i sthlm..

mvh robban

jo det är juh inte alls lika mö å titta på i varberg som det va i stockholm
så du lär ju inte missa något om du skiter it

synes ikväll kanske ska ner å klämma på r6an lite hehe

Jag kommer stå i Stibix montern lördag och söndag, kom gärna förbi och säg hej om ni är där!

Jag kommer stå i Stibix montern lördag och söndag, kom gärna förbi och säg hej om ni är där!

vet inte än om jag ska åka.. men gör jag det så troo fan att jag INTE kommer förbi.... en liiiiiten stund då.. :pannkyss

Back