gixxer1000Mike
Moosekiller
Tidningen kom i onsdags för prenumeranter,P@trik skrev:Tidningen ska komma på onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tidningen kom i onsdags för prenumeranter,P@trik skrev:Tidningen ska komma på onsdag.
Då läste jag om din olycka i sundsvalls tidning.Otäckt att ligga så där hjälplös.Hann väl fara en hel del tankar genom huvudet antar jag?Krya på dig iaf.gixxer1000Mike skrev:Njae,inte 3 dygn, men nästan 1 dygn och jag kan bara säga att det var inte många timmar kvar om inte bäverjägarna kommit.![]()
gixxer1000Mike skrev:och har fått sjukhussjuka i såren
anja skrev:![]()
jäklar. så hemskt. tänk så mycket det kunde göra om alla i vården följde dom basala hygienrutinerna.
staphylococcus aureus
Lam-Kaka skrev:OT: Alltså din katt ser ut att må så himla mysigt runt din hals(tänk om man fick ha det som den katten
)
Är inte allers en Mc-tidningP@trik skrev:Men varför allers och inte en mc tidning..
gixxer1000Mike skrev:Ska få vancomysin
Mattiaz skrev:...de (mormor och morfar)tillhör den skaran som inte gillar att deras barnbarn kör motorcykel när de får läsa om sånt här...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |