Som topic säger.
Jag blev stucken som liten och fick en allvarlig allergisk reaktion, det resulterade en stor rädsla mot dessa zum zum.
Enligt vad jag läst så är det ganska vanligt att man blir stucken som mc-förare.
Hur upplever ni det? Får man räkna med några stick på sommaren? Hur ska jag då gå till väga som är allergisk?
Finns det folk här som är lika rädda för dessa kryp som jag är? Hur gör ni?
Skulle jag bli stucken under färd, så hade jag troligtvis klivit av bågen i farten
..
Ja det låter kul men jag har klivit ur en bil i farten, så förstå min rädsla..
Jag blev stucken som liten och fick en allvarlig allergisk reaktion, det resulterade en stor rädsla mot dessa zum zum.
Enligt vad jag läst så är det ganska vanligt att man blir stucken som mc-förare.
Hur upplever ni det? Får man räkna med några stick på sommaren? Hur ska jag då gå till väga som är allergisk?
Finns det folk här som är lika rädda för dessa kryp som jag är? Hur gör ni?
Skulle jag bli stucken under färd, så hade jag troligtvis klivit av bågen i farten
..Ja det låter kul men jag har klivit ur en bil i farten, så förstå min rädsla..


Det är ju MINDRE risk att bli stungen med alla kläder på sig, ha buff/snusnäsduck så behöver du inte oroa dig för halsen.
Haha ja det ser väldigt kul ut men f-n vad rädd man är.